Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Det er virkelig koselig med adventsstaker og julestjerner, og det gir julefølelsen en tidlig morgen inne på skjøkkenet å spise frokost mens stjerna skinner. Men her kommer lysene til å bli slukket hver kveld når vi legger oss. De nye stakene og stjernene er vel ganske brannsikkre, men jeg tørr ikke ta sjansen. Ikke ser jeg poenget heller, at det er koselig er ikke et godt argument, for du kan tenne de med en gang du står opp. Hvordan gjør dere det? Og dere som lar de lyse hele døgnet, er dere ikke redd de skal ta fyr?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Stakene skrus av når vi legger oss, men stjerna i vinduet står på hele døgnet. Har aldri bekymret meg for at den skal ta fyr...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Men lyser den i flere døgn i strekken da? Blir den ikke fryktelig varm? (jeg er nok litt hysterisk når det gjelder brann og brannfare, men jeg ser for meg det som det aller værste som kan skje oss)
Mammapudding Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Slår av når vi legger oss og på når vi står opp:) Er jo ikke noe arbeid i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå