Gå til innhold

Nonviolent communication (giraff språket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finst jo eit utal ulike samtaleteknikkar, men denne synses eg faktis verka litt interessant. Aldri høyrt om denne metoden før eg var på kurs i dag. Nokon med kjennskap til "giraff språket". Har lyst å lære meir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være nynorsk i talespråk det da:-)

Skrevet

Kommunikasjonsmodell av psykolog Marshal Rosenberg. Firetrinnns. 1. observasjon 2. Følelser. 3. Behov. 4. Forespørsel.

Kurset eg var på tok sikte på å gje innfallsvinklar til korleis ein kan uttrykke verdiar på ein måte som inviterar til kontakt, endre sinne til noko som tenar alle, be om orsaking og samstundes bevare integritet og sjølvrespekt og å lytte empatisk slik at alle kan bli møtt på sine behov.

Sjå nvc.org.

Skrevet

Sidespor: hvorfor skal en tjene alle? Og bør alles behov møtes?

Skrevet

Ved å ta utgangspunkt i modellen i høve ei konflikt, er det vanskeleg å oppnå at behova til begge motstridande partar møtast. Ved å inngå eit kompromiss vil likevel begge partar vere 50% misfornøgde

Tanken er at ved riktig kommunikasjon (å snakke giraffspråket) føler begge partar seg forstått og evnar å sjå saka frå den andre sin synsvinkel.

Som t.d meklar vil eg ikkje kunne sikre at alle blir møtt på behova sine, men eg vil kunne sikre at alle får lagt fram saka si og blir høyrt.

Enkelte behov er jo naturleg nok umulege å tilfredsstille, men kanskje kan ein greie å forstå kvifor personen har dette behovet, og sjå dei faktorane som ligg bak.

Skrevet

Ok, i en meklings- eller forhandlingssituasjon ser jeg absolutt at det kan være nyttig som verktøy, det er utrolig langt man kommer med en smule nyvinkling på egne inngangsverdier i den settingen.

Skrevet

Var på norsk lærerstevne en gang hvor det var forelesning om det , men husker lite desverre.

Og ja , for den som lurer , det er noe som heter det . Og det er ikke lydene fra en sjiraff !!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...