Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Det første vi tenker på er slike fysiske ting med oss selv, ikke sant? Hengepupper, rynker osv. Men det som er skikkelig kjipt med å bli eldre er at de eldste i familien blir enda gammlere, skjønner? Nå er jeg "voksen", jeg har hus, mann og barn, og en naturlig del av livet er at mine besteforeldre kommer til å dø om ikke så alt for mange år. Jeg mistet en bestefar da jeg var 10 år, og han jeg har igjen har blitt veldig kjær for meg, og vi har god kontakt. For 1 1/2 år siden fikk han kreft, det var en spesiell type kreft som de ikke kunne gjøre noe med og de sa at de heller ikke visste hvor lenge han kom til å leve, det kunne gå raskt, og han kunne leve så lenge at han heller døde av noe helt annet. Men nå i høst har han blitt sykere og sykere, og i helgen fikk han store smerter som hverken morfin eller smerteplaster kunne temme. Nå er han på sykehus, og mest sannsynlig så kommer han ikke hjem igjen. Dette er kjipt med å bli eldre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå