Gå til innhold

Hva"feiler"det meg? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kanskje har hatt det lignende?

Får plutselig "tak" hvor jeg blir såååååå sliten,skikkelig anpusten. Satt med datteren min på fanget i sta å gav kveldsmat,da kom det over meg igjen. (bare for å gi et eksempel) Så jeg trenger faktis ikke bevege føttene mine.... Har vært slik i 2 dager nå.

Hadde det for ca en mnd siden også,hadde lite jern å spiser jerntabeletter.Ble mye bedre etter noen dager da. Spiser fortsatt jern så derfor skulle man da ikke tro at det var det?!

Fryktelig slitsomt å bli sååå sliten! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også og har vært sånn noen uker. har blitt sjekka fra topp til bunn - ingenting galt verken med meg eller småen i magen. Legen på sykehuset og fastlegen er enige om at kommer av at jeg sover dårlig...

Hvordan er det med deg der?

Skrevet

....mja,sover vel ikke helt godt nei. Har så bekkenløsning så jeg våkner jo hver gang jeg skal snu meg,men sovner jo med en gang.

Sover ofte en time på dagen også når datteren min sover...

Men man trenger vel litt eksta også når man er gravid:)

Takk for svar mammamora! :)

Skrevet

Heisann!

Hvor langt er du på vei?

Jeg føler det akkurat sånn. Kan sitte i en stol e.l. og bli sliten/anpusten. Sa det til sambo i noen dager nå. merkelig. men det går jo over. Kanskje det er babyen som driver med noe der inne? Ikke godt å vite. Får håpe det går over snart :o)

Skrevet

Da er det kanskje normalt da siden det virker som om det er flere av oss:)

Jeg er 34+0 i dag. Du da?

Skrevet

Jeg er i min 31.uke nå. Startet for kort tid siden.

Husker ikke hvordan jeg var forrige svangerskap...

Skrevet

Kan vel være noe som kommer over oss som nærmer oss slutten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...