Rotekoppen88 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 .. at forloveden til bestevenninna mi, som for øvrig driver å bygger hus og prøver å bli gravide, har et forhold til ei jeg jobber sammen med, og det har visst pågått ei god stund.. Må jo prøve å la være å tenke på det på jobb, men det blir jammen meg ikke lett....
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Du sier det vel til bestevenninnen din??
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 ouch...planer om å fortelle det til bestevenninna di eller? jeg måtte nok ha gjort det hvis det var bestissen min gitt...
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Uff stakkars henne,hun vet vel om det?
Tommage♀♂ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Om dette er bestevenninna di så må du jo fortelle det! Tenk om det var deg!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Fortell det til henne før hun blir gravid. Da trenger hun kun tenke på seg selv om hun vil gå. Jeg hadde i alle fall vært veldig takknemlig for at noen sa det til meg. Og hvis hun får vite at du visste om det senere, får du sannsynligvis en bestevenninne mindre...
Rotekoppen88 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 ja venninna mi vet om det, det var hun som fortalte meg det. hun vet at vi jobber sammen så hun ville vite litt om denne dama... Jeg derimot ble jo helt sjokkskadet. Virket som om venninna mi tok det med bedre fatning enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå