Gå til innhold

Blir satt i gang


ninikk70-fikk jente 6 des

Anbefalte innlegg

den 6 des..... Himmel,-ble nervøs jeg. -Det er jo neste torsdag.

(Termin på julaften)

 

Om vi angret oss, kan vi utsette det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei venterbabynr3.

Vi mistet desverre vi i uke 30 forrige gang,derfor får vi satt i gang nå.(fødte han 5 jan i år)

Da slipper mor og far og bekymre seg så veldig......må innrømme at jeg ble nervøs i går når timen ble satt opp (har blitt satt i gang før,-og det var intenst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Det høres lurt ut synes jeg at dere blir satt i gang nå. Det er jo belastende dette, og jo nærmere datoen kommer for da dere mistet Sander jo verre blir det jo også. Det å bli satt i gang er ikke godt, men tenk så befriende følelse når alt er over og den lille frøkna deres er ute...Blir sikkert en flott julefeiring for dere oxo.. Ser bare fordeler jeg...

 

Ønsker dere masse lykke til!

Hilsen Feliz som sveiper innom...som synes det er tung nå som terminen nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venterbarnnr3 og Feliz 30.

 

Som regel går jo alt bra, følg med på bevegelser o.l, så går nok alt fint. Ring heller og spør på føden om du lurer på noe.

Det var morkaken min som var dårlig med lille Sander,-mistet han i uke 30. Om du går inn på profilen,ligger linken til hjemmesiden vår der. Bilder av han der. (ikke farlig,ser ut som han sover,gyllen og fin)

 

Så hyggelig og høre fra deg igjen Feliz. ;-)

Forstår godt at du sliter nå som terminen nærmer seg, - også med julen i tillegg. Må innrømme at jeg gruer meg til julaften. Vi har vel en ny baby da, men vi må jo på kirkegården også.....han har første prioritet den dagen.

 

Det var steintøft når vi var rundt uke 30 dette sv.skapet, men legene på sykehuset og min lege var veldig forståelsesfulle. Det var helt normalt sa de.Og jeg skulle bare komme om jeg var urolig.

 

Gruer meg til fødsel nå, har blitt satt igang før,-og det husker jeg godt ennå.....Vi kan utsette om vi vil det.

Humøret er litt opp og ned om dagen,-blir endel tårer og mange tanker.

Har de funnet ut noe mer om hvorfor det gikk galt med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Forstår at det er tøft, og det er jo helt naturlig at man er ekstra urolig rundt den tiden dere mistet Sander. Slik var det jo også for oss. Uansett når tulla deres kommer, vil dere jo alltid ha et barn for lite. Det å gå på kirkegården er et godt rituale, men det er jo ikke bare der dere tenker på gutten deres. Etthvert kan frøkna deres også få et forhold til lille Sander gjennom bilder, fortellinger og besøk på graven.

 

Julen er en høytid som er vanskelig for mange. Det blir en meget spesiell jul for oss også, gruer meg litt. Heldigvis holder vi oss aktive med huskjøp og flytting i julestriden...

 

Jeg skal få full utredning i januar, endel blodprøver etc da. De ville vente såpass for at alle hormoner og slikt skulle være borte slik at de ikke påvirket resultatet. Noe er det jo. Morkaka var dårlig samt navlestrengen, infarker og blodpropp. Gikk på abyl e i tabl form nå, men allikvell så skjedde det som vi fryktet. Nå lurer legene bare på om hvorvidt de klarer å redusere sjansen for at det skjer igjen, eller om de må anbefalle oss å ikke få flere barn. Blir spennende å se hva prøvene viser til slutt. Deretter må man ta en helhetvurdering om vi orker belastningen pånytt. Det er beinhard jobbing med sorgprosesser og ikke minst tøffe psykiske påkjenninger når man går gravid, dette vet jo du alt om.

 

God klem til deg. Skal sjekke siden for å se om du oppdaterer oss. Er nesten aldri her lenger, men er nygjerrig på deg da vet du... Lykke til uansett om det blir fødsel på dere i neste uke eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor god klem til deg også, håper du kommer deg vel gjennom julen,-og at de kan finne ut hva som har gått galt for dere.

 

Oppdaterer deg om hva som skjer vet du.

Hyggelig og prate med deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å prate med deg også. Har sjekket hjemmesiden deres, men den har ikke blitt oppdatert på en stund. Nok annet å holde på med sikkert...Graviditet og andre barn i heimen også...

 

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jo bekymret for morkaka da det nærmer seg min termin...

men ultralydterminen min er 3,5 uker senere og det syns jeg er alt for stort sprang fra min egen, så håper på å få sjekka morkaka hvis jeg går over min egen termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...