Gå til innhold

Til dere som sjekker tappen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekker tappen sånn innimellom...ca en gang for dagen. Jeg har et spørsmål... jeg merket at rundt el så var tappen høyt oppe og myk og åpen..el var for en uke siden. I dagene frem til i dag har den også vært høyt oppe, litt myk og litt "hardere". Men i dag er den ganske mye lengre nede, mye hardere og godt lukket. Akkurat som en liten tube..eller pølse. Jeg har sjekke forrige måned også, men husker ikke helt hvordan den var da....Står jo på pernille info at den ved tildelig grav. kan være høyt eller lavt, men at den er plugget igjen... Hva tror dere?? Noen som har liknende erfaring?? lukker den seg bare før den åpner seg for mens? Takknemmelig for svar... (IKM 3 el 4 des.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med tappetafsing er at det egentlig er helt håpløst. Jeg har alltid godt lukket, og alt som beskrives at en tapp skal vøre ved tidlig graviditet. Min åpner seg ikke før samme dag som jeg får mens, så for min del er det helt umulig å bruke denne metoden for å se om jeg er gravid

Skrevet

Lurer på åssen dere greier og kjenne den jeg??? Får ikke det til jeg... =/

Skrevet

Tror egentlig alle må bli kjent med sin egen gjennom mange mnd... min er høy og åpen under eggløsning....uken etter er den lav og lukket...og ved mens lav og åpen...

Sist gang jeg skulle ha mens skjedde det no nytt som aldri har skjedd før...dagen og dagene før mens, var den høy, hardt lukket igjen med en plugg og det resulterte i at mensen ble to dager forsinket.....

Så min konklusjon er å ikke legge alt for mye i denne her tappetafsingen for de lever sitt eget liv til tider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...