Gå til innhold

Nei og nei, dette går ikke:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt ikk fått skrevet ett ord.

Fatter ikke hvordan jeg skal få det til:(

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en stund siden jeg har vært her.. skjønte ikke..

MEN lykke til :)

Skrevet

Du skal ikke være her.... Gå og gjør oppgaven din!!!

Det går så bra så, pust med magen og hent ut opplysninger fra hjernen din ;-))

Skrevet

Fy deg, nå må vi jage deg tilbake til penn og papir!!!

Begynn å kladd litt og vips så er du igang:-)

Heia heia heia heia heia heia!!!

Skrevet

Jooooooooda, det går såååå bra skal du se. Sender alt av kreative tanker og gode vibrasjonerf over til deg!!!

Skrevet

Regner med du er dypt nede i oppgaven nå og skriver så blekket spruter...eller tastaturet løsner :)

Fortsatt lykke til,det går sååååååå bra så!!

Klemmer

Skrevet

Har ikke et ord til nei....

Men har revet ut litt hår og sortert litt i hodet...

Får prøve å skrive nytt skjelett.

Hjalp litt å få hjem min mor som har det som profesjon ja, hehe.

Skrevet

Dette går så bra så!

Du er inne i den typisk kaotiske startfasen. Pust rolig og sett i gang!

VI HEIER PÅ DEG!!

Lykke lykke lykke til!:-)

Skrevet

Hva skal du skrive om? Fortell, du kan sikekrt få noen innspill vettu! Og masse heia!!!

Skrevet

HEIA HEIA HEIA, Dailis!!!

Du får sikkert bra karakter denne gangen også :)

Skrevet

Jeg skal skrive om forebygging versus behandling i lys av retten til å være annerledes.(sånn kort fortalt)

Det jeg er mest redd for er at jeg har valgt en innfallsvinkel hvor jeg har tolket meg vekk fra oppgaveteksten.

uff, trodde dette var relativt greit når jeg valgte oppgaven, men er neimenn ikke sikker lenger. Veksler hele tiden mellom å tro at dette går til å ville slette hele oppgaven, hehe.

Skrevet

Stå på min venn:=) Du fikser dette!!! Med bragd!!!

Skrevet

Jeg er sikker på at dette går bra. Er det ikke som regel sånn da, når man sitter med hjemmeeksamen? Begynner friskt på en oppgave man synes man forstår og så plutselig blir man selvkritisk. Ingenting går, jeg har ikke skjønt noen ting, jeg svarer ikke på det de spør om...

Bare husk å referere tilbake til oppgaveteksten sånn innimellom. Spennende oppgave forresten. Særlig det med retten til å være annerledes. Noen ganger synes jeg barn blir pushet for langt for å være "normale" fordi foreldrene synes det er vanskelig å leve med et barn som ikke er som alle andre.

Lykke til!

Skrevet

Nå har du vel knastet og knastet på tastaturet hele dagen og har fått skrevet en god disposisjon?

Lykke til og heia heia :o)

ps. når er innleveringsfristen?

Skrevet

I morgen klokken fire, men tar jo tid å reise inn og....

Skulle ønske jeg kunne levert den i fronter.....

Nå skal jeg skrive avsluttningen og korte ned noe voldsomt. Følte at jeg ikke hadde noe å skrive om, og pluttselig har jeg alt for mye, hehe, sånn kan det gå.

Gleder meg til å kunne gå inn i skikkelig adventsmodus, med masse kos med ungene og masse, masse jobbing...Julebordssesongen er moro for servitører og;) Tenkte på det her om dagen at nå har jeg hatt julebordsservering som en del av juleforberedelsene halve livet mitt, hehe. Blir en tradisjon det og. Og jeg er veldig tradisjonsbunden. Så kanskje jeg skal fortsette som servitør før jul selv etter at jeg er ferdig med utdannelsen, hehe.

Jeg skriver og skriver her. Vært trøtt og fyllt på med så mye kaffe nå at jeg er rimelig hyper, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...