mammatil4gull Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 såfall hvor agresiv er den . lillegutt på tre begynte nå i 19 tiden
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 jepp det går nå...iallfall her i oslo.. jeg var dårlig på torsdag: to ganger på dritern og så skikkelig oppkast 1 gang. kvelm resten av kvelden/natten. søsteren og moren min har det idag: men det har kastet opp kanskje 20 ganger... ganske kortvarig heldigvis! pjokken derimot har ikke kastet opp, men har 39 i feber...
Tommage♀♂ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Frøkna begynte i 18.30-tiden, spydde 3 ganger og hadde en vemmelig bleie etterpå... Formen er helt som normalt, så jeg håper det går over!! Hun har bursdag på lørdag, kjipt om hun er syk da=(
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Tuppa på 5 har ligget rett ut siden søndagskveld. Fikk i seg litt mat nå. Elrs har hun gått uten mat siden middagen på søndag. Har hatt det begge veiene hun da, så vært noen slitsomme dager for far som er hjemme med 2 stk nå
mammatil4gull Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 hvor i landet bor dere ..... han her vil ha mat men spyr jo opp alt så den aventer vi ... ga han akkurat litt eplejuce da det verken er farris eller eplemost i hus
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Bor i Trondheim, håper han blir bedre snart =)
mammatil4gull Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 ja får hope det .. han forstår ikke at han ikke kan drikke masse men at det kommer opp . holdt på noen timer nå så hoper det roer seg da
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jepp, går spyvirus her i Sandnes i allefall.. Elias kastet opp 4 ganger natt til torsdag og har hatt diare siden det.. Silje kastet opp 2 ganger natt til søndag, men ingen diare... Meg og mannen har vært litt "uggen" i magen..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 her går det magesyke også.. Ålesund.. har ikke merka noe særlig til det selv, men snuppa kastet opp litt på lørdag... og hun jeg passer noen dager i uka og familien hennes hadde hatt det forrige uke, og har hørt det er maaaaaaaaaaange andre..
tonebf Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 yepp her går det magevirus... mini fikk det først og jeg etterpå.... og nå ligger mamma og de rett ut aggresivt men varer et døgn.... ihvertfall her hehe! god bedring=)
mammatil4gull Skrevet 27. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2007 ja den virker litt hissig for han har kastet opp mange ganger siden han begynte ret før syv i kveld ... nå ligger han å sover på soffan så jeg får holdt et øye med han
Gjest Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Åhhhhhh, håper jeg slipper unna denne dritten her! Som jeg hater spysyker! Det er det verste med å få barn/ha barn, er at de lett kan påføre deg spysyke! Jeg vil heller gjennomgå en fødsel enn en jævlig spysyke, fordi i fødsel kan jeg få epidural som fjerner mye av smertene - mens i spysyke hjelper ingenting mot det helvete! Jeg haaaaaater spysyker, jeg forbanner det!
Blue Lady Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 hehe, litt morsomt spørsmål. Det går nok ALLTID spysyke ett eller annet sted i Norge. Har ikke hørt at det går her i Tromsø, hvertfall ikke i vår barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå