Gå til innhold

irritert på gubben i huset........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nå gått i lang tid å klaget på at vi ikke har så god råd... er greit nok det. og jeg prøver å handle billig og vi unner oss ikke mye.

Men i dag så var han på besøk hos sin morfar, og da fikk han noe penger av han, morfaren hans har sagt at han har ikke noe bruk for disse pengene så han bruker de på barnebarna i stede, de er bare to..

det min mann da gjorde var å dra ut å handle seg et pc spill. rart jeg blir irritert. han klager på at vi har dårlig råd, men han har tydelig vis råd til å kjøpe det han har lyst på selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk mann folk... gubben min blir sur fordi jeg bruker mye penger på mat.. men han skal jo ikke ha noe som er billig.. så det må jo koste litt

Skrevet

fy så egoistisk... da tror jeg nesten jeg hadde tatt litt penger og stikki på shoppe tur assa. vært like ego... gåkke ann

Skrevet

morfaren ville nok at han skulle kjøpe noe han ønsket seg også...

tror jeg hadde gjort akkurat det samme som din mann.

Skrevet

Brukte han alle pengene på PC-spill, eller bare en del av dem? Kanskje han klager nettopp fordi han føler han ikke kan unne seg noe, og gleder seg over å handle noe ufornuftig med penger han i utgangspunktet ikke hadde regnet med? Kanskje han blir en mer fornøyd mann nå som han har fått kjøpt noe ufornuftig som han har ønsket seg, og i tillegg får litt avkobling ved PC'n? Synes du skal unne ham gleden, jeg. Neste gang er det kanskje din tur?

Skrevet

vet du, den mannen din som blir sur så lett, hvordan orker du? bor du på 50-tallet, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...