Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Var hos jordmor i dag og fikk konstatert at ungen ligger med hodet ned allerede... Hun presiserte at h*n kan godt snu seg flere ganger før fødselen, det er usannsynlig at h*n blir liggende sånn som dette i så mange uker.. Noen som har erfaring med dette? Er det HELT usannsynlig at h*n ikke kommer til å bli liggende sånn? Jeg vil jo helst ha'n ut med hue først kan du si, så for min del kan h*n mer enn gjerne bli liggende sånn som dette i 10 uker til!) Dette er mitt 3. svangerskap, og da har jeg jo hørt at livmora blir større for hvert svangerskap man har... Syns i grunn ikke det selv da, for jeg føler meg helt sprengt allerede... Ugg!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg er i uke 35, og her har barnet ligget i hodeleie siden uke 28
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Min baby har også ligget med hodet ned i flere uker allerede. Siden uke 28 i allefall. Nå er jeg 31+2. Regner vel egentlig med at hun blir liggende sånn den siste tiden.
3troll blir til 4troll Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg er 28+4 og babyen har ligget med hodet ned iden 25+5 .... GRÅDIG aktiv da.. men kan godt bare bli der h*n er nå...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Ungen her er å helt utrolig aktiv, bare deilig det da!) Så da er det håp om at h*n kan bli liggende i samme stilling da, jeg krysser fingrene for det... Takk for svar jenter! Klem fra HI
melkekua™ Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Har lest at det ikke er uvanlig at barnet ligger med hodet ned i uke 30. Jeg er i uke 30 idag, og merker at ungen forandrer stilling hele tiden. Kjenner ut som på tvers noen ganger og ned med hodet de andre gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå