Gunni_2 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg leter etter en babygym som vokser med barnet. Har hørt om det her inne (eller på BIM..) Noen som har tips?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har en fra Fisher Price. Der kan hun ligge på ryggen og leke med en katt som gir lyd og noen sommerfugler,og hun kan ligge på magen og titte i et speil og se på en kule som går rundt. Hun kan visst sitte og leke med en sjiraff og en palme også. Så langt har ikke vi kommet enda, da.. :0) Men den er en stor hit.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg har en fra fisher price der beina er to elefanter og det henger tre leker på midten. Lillegutt har lekt med den helt fra fødselen og den er like morsom nå når hen er 10 mnd. Fra starten så han på tingene, etter en stund strakk han seg etter, så sparket han etter de. Nå sitter han og leker eller bruker den til å komme seg opp på beina. Den er stødig så det er et pluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå