Gå til innhold

Til dere som har tatt abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere kanskje fortelle meg hvordan dette foregår? Hva som skjer og hvordan man føler seg etterpå, både fysisk og psykisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!!!! Hvordan tror du at du føler deg???

Helt jævli vel...man har tross alt tatt livet av sitt eget barn!!!!!!!!!

Skrevet

Neffi:

Slutt å lage innlegg om abort med et annet nick og så komme og kommentere det etterpå.

Alle andre: Ikke svar.

Dersom HI ikke er neffi med annet nick, beklager. men den diskusjonen kan ikke taes med neffi tilstede.

Skrevet

Du har pm. Foreslår at du tar det over post så kan de som svarer deg gjøre det på post. Som du kanskje skjønner er ikke neffi her helt tam. Er virkelig på hugget idag du neffi??

Skrevet

dette har skjedd mange ganger før. de få gangene neffi er innom sidene kommer det tilfeldigvis et innlegg ala "Hvordan taklet dere som har tatt abort det?" og neffi er første som svarer på disse innleggene.

Sist gang presterte hun å si ting til meg som er uhørt å i det hele tatt tenke.

Skrevet

Det var ett unødvendig svar, neffi.

Jeg har aldri tatt abort, men vil tro jeg hadde hatt det vanskelig i tida etterpå, spes når det hadde nærmet seg datoen da babyen skulle blitt født.

Vet heller ikke personlig hvordan det foregår(heldigvis), men tror du kan "velge" mellom kjemisk abort (tablett, som ei venninne tok, og måtte ta det kirurgisk til slutt allikevel-da ikke alt kom ut) og inngrep kirurgisk. Tror dette kommer litt an på hvor langt du har kommet i svangerskapet.

Men vil tro det er en vanskelig avgjørelse å velge å ta abort, uansett hva grunnen måtte være... Lykke til i avgjørelsen din, uansett hva du velger (hvis det gjelder deg da).

Skrevet

hei.. jeg har ingen erfaring med det, så lite jeg kan hjelpe deg med. men ville bare si at marnimagen.no har jo et diskusjonsforum beholde barnet? kan jo hende at det er noen der som kan hjelpe deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...