Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Her har dere en ny sak: Jeg lot guttungen stå (usikra) i forsetet mens jeg kjørte 3 meter i gangfart i dag...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Gidde ikke gi deg pepper jeg - men hvorfor forteller du sånne ting her inne?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Har ringt til barnevernet nå!! ;P ( har forresten ikke fått med meg at du har fått mye pepper...? )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Fy skamme deg, nå kommer DIB-politiet å tar deg. For ikke å snakke om barnevernet.... (inne på garden?)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Nei, inne på gården sitter han på fanget... hehe Hun i barnehagen stod ute med guttungen da jeg kom, og lempet ham inn i bilen til meg, så jeg plasserte han på gulvet i forsetet og kjørte inn til veikanten for å sette ham i setet... hehe *fy skamme meg*
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Etter å ha scrollet forbi innlegget ditt mange ganger nå, og lest PENGER mange ganger, så måtte jeg inn å se hvorfor i alle dager noen her inne gir deg penger.. HE HE HE... Men gidder ikke gi deg pepper for at du har gjort det, selv om det ikke er smart. Kunne funnet på det samme selv, så lenge det er snakk om 3 m og hjemme på gårdsplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå