Gå til innhold

Teller dere spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille har aktive dager og rolige dager. Det virker som om han bruker noen dager på å samle seg opp energi, deretter holder han sirkus i magen i noen dager for så å falle helt sammen når energien er brukt opp. Selv om jeg vet at han ikke er like aktiv hver dag så blir jeg allikevel bekymret de dagene han er mye i ro, så det hadde kanskje vært lurt å begynne å telle spark. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg teller ikke spark. Jeg synes det hele blir litt for rart... Utrolig hva vi gravide skal drive med, synes jeg.

:o)

Skrevet

Teller ikke spark jeg heller. Kjenner liv med jevne mellomrom, og det holder for meg :)

Skrevet

Nei jeg teller ikke spark. Bare jeg kjenner liv hver dag er jeg fornøyd

Skrevet

Teller ikke spark. Holder med at jeg kjenner henne hver dag.

Dessuten hadde jeg ikke visst hva som skulle telt som spark og hva som bare er dult.

Skrevet

Min lille gutt har värt mye aktiv. Har kjent han mye om natten også, men i natt var han så rolig. Jeg sov ikke godt, og når jeg våknet reagerte jeg på at jeg ikke hadde kjent så mye til han löpet av natten. Ble skikkelig bekymret! Begynte å dytte og 'herje' med han, men tok litt tid för han reagerte. Han har värt ganske rolig i hele dag, men har kjent han så jeg tenker at det går opp og ned:) Som sambo sa; han trenger jo litt hvile han og:)

Jeg teller ikke spark, men er veldig bevisst på om jeg kjenner han hver dag:)

Er i uke 32+4 så han får jo mindre plass å boltre seg på også da:)

Skrevet

Jeg skrev et lignende innlegg tidligere i kveld.

Jeg kjenner mye liv, men synes det kan være litt vanskelig å kjenne forskjell på dulting og spark. Men så lenge jeg kjenner liv-masse liv, hver dag, tenker jeg ikke så mye på det.

Vil iallefall ikke begynne å telle spark, da tror jeg at jeg hadde blitt veeeldig opphengt i det...

Og det er jo sant som anonym sier, det blir mindre plass for hver uke som går!

Skrevet

nei, jeg passer på at jeg kjenner noe hver dag, men å telle hadde blitt helt rart, og for ikke å si umulig masse spark hver kveld og natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...