Gå til innhold

Melder meg inn her :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Moden mamma på 40+ med baby født i vår melder seg inn.

Er det andre i Oslo Akershus området her? kjenner ikke så mange med småbarn i nærheten og det hadde vært hyggelig å bli kjent med, og kanskje treffe andre modne mammaer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, og velkommen hit!

 

Dette er et fint sted å tilbringe tid, men advarsel følger. Stor fare for avhengighet...*smiler*

 

Her finnes det damer fra alle landets kroker, men vet med sikkerhet at det er flere morsomme oppegående damer i og omkring Oslo...

(Meg selv innebefattet, som bor i Bærum)

 

Det finnes en presentasjonstråd her et sted. Skal finne den og dytte den opp for deg, så kan du oppdatere deg om hvem som er her, og kanskje gjenta presentasjonen av deg selv også...

Skrevet

Velkommen hit! Jeg vet også om flere flotte damer i Oslo og omegn ;-) Selv er jeg bosatt i Oslo, men flytter til Follo i januar. Treff er hyggelig!

 

Har tre barn, den siste ble født på torsdag og er en jente, de andre to er gutter på 2 og 8 år.

Skrevet

Stilig presentasjon Maud...*ler* Den siste ble født på torsdag..... *smiler*

Du er best!!!

Skrevet

Jeg måtte også smile av den... :-) og lese det høyt for dritgreipappan så han også kunne smile av det.....

 

Skrevet

Så fint at det er aktivitet her! skal bli hyggelig å bli kjent med dere :-)

Skrevet

Velkommen i modenklubben:-)

 

Masse flotte jenter her inne og de bor utover det ganske land, så noen bor sikkert i nærheten av deg også:-)

Skrevet

Hei og velkommen til oss. Det bor mange av oss i Oslo/Akershus.

 

Og vi er veldig hyggelig.. Så det så=0))

Skrevet

Ja de har akkurat vært på den årlige førjulsfesten...... men det er jo bare de derre oslo-damen, vi litt mer perifere... vi koser oss mest med å lese referatene :-)))

Skrevet

Velkommen!!

Her er det trygt og godt å være :))

Skrevet

Så fint at du vil være med her da! Velkommen velkommen.

Vi bor ikke i Norge engang vi, men når vi er hjemme på besøk (så ofte det er penger i lommeboka) så er vi også flere turer til Oslo.

Skrevet

Velkommen!

 

Her kommer du garantert til å trives du også!

 

:o)

Skrevet

Hvor i landet bor dere folkens? finner ikke presentasjonstråden jeg.

Skrevet

jeg skal finne den til deg jeg

 

 

den ligger rett her nede med 75 svar på seg eller noe....

Skrevet

Velkommen hit!!!

Det er flere treff her, vet at det er noen med babyer som treffes på fredagene innimellom. Du får bare følge med her!! Noen av oss har litt større småttiser og har begynt å jobbe igjen... (æsj...)

 

Skriv i vei :)

Skrevet

Hei på deg! Her tar vi imot alle nye med åpne armer:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...