Gå til innhold

kynnere?? litt blod...... pls, svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer fælt på om noe er på gang eller om det er normalt å ha så mye kynnere i uke 38.....??? det strammet til hver gang jeg leer på meg. reiser meg opp, snur på meg i sofaen, går på do. uansett hva jeg gjør. kraftige smerter i underlivet også. i de beina der liksom. våkner av det på natta. blødde også litt her om dagen, ringte føden, men de sa det var normalt..... da lurer jeg på, normalt for hva da??? fødsel, eller bare modning... er det noen andre som har det som meg???

pls noen svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tegningsblødning:

Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull.

Skrevet

Når jeg fødte første gang, gikk slimproppen en uke før hun kom. slimproppen er litt blodig

Skrevet

Jeg fikk også noen blødninger ca en uke før. Var nok slimproppen som gikk over noen dager hos meg

Skrevet

Masse kynnere i uke 38 er normalt, jeg har ca 50-60 i døgnet. Bare orket å telle et par ganger, men av og til føles det som om magen er mer hard enn myk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...