Gå til innhold

Magespørsmål igjen.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, vet det er mange som spør om vekt og mage osv her inne!

MEN da må jeg bare få spørre igjen - ikke om hvor mye dere har lagt på dere og sånn, men igrunn når dere fikk litt sånn "rund gravid-mage".

Hadde litt mage fra før, og har fått mer, men det bare ligger som ei pølse nedom navelen, hehe:)

Er straks i uke 13 nå, har fortsatt ikke lagt på meg noe, men merker at den "pølsa" har komt for fullt!

Når ca kom den litt runde magen hos dere?

Kommer den allerede så tidlig som i uke 14, eller må jeg vente enda lenger og gå rundt med "pølsa" mi?;):) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel fra person til person og det kommer litt an på om det er det første barnet ditt. Jeg la mest på meg rundt rumpa med førstemann og magen kome vel i uke 20 tenker jeg.

Nå har magen vært her en stund, er i uke 15 nå, men ikke lagt noe særlig på meg andre steder. Har rund gravid mage nå, går ikke an å skjule den lenger :-) Det er bedre å få mage sent, uff jeg gruer meg litt til tiden framover, slitsomt med stor mage selv om det er koselig også da.

Skrevet

Med førate mann fikk jeg rund gravid mage rundt uke 17-20.

Nå med andre mann tok magen fasong allerede i uke 15.

Men det var meg da, alle kropper er jo ulike, Jeg har vært helfig og fått alt rundt magen og ingen andre steder med første mann og det ser ut som det blir det samme nå.

Skrevet

Dette er min nr.2 og jeg fikk større mave med en gang(så bare mer feit ut). Men fra ca uke 20 dle den mer gravidmave og nå i uke 23 er den ganske rund og hard.

Skrevet

Dette er første for min del, så blir spennende å når magen kommer:)

Jaja, jeg får bare vente:)

Ha en fin tirsdagskveld, damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...