gilgi Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei, nå er jeg så rett. Jeg har blodig slim når jeg tørker meg bak. Det er vel ikke tegn til spontanabort. Er så redd nå. Jeg er 8+5 dager på vei. Hva bør jeg gjøre?
snurkle Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ta kontakt med legevakt eller fastlege imorgen. Jeg hadde sporadiske blødninger til jeg var ca 6 mnd på vei med min første, men det var ikke noe galt. Småblødninger er relativt vanlig, men er vel uansett greit å f¨sjekket det.
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 ja rompa, det er slim med blod hvis du skjønner hva du mener.
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 har du hatt løs mage? hemorroider? modern begynte å blø bak da hun var gravid med søsteren min - viste seg at hun hadde en tarmsykdom. Stopper det ikke innen et par dager dager ville jeg kontaktet lege
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg var faktisk hos første jormortime i går. Hun fant blod i unrinen og skulle sende inn til sykehus. Uff håper jammen meg ikke jeg aboterer, har hatt nok før.
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 fra lommelegen: Det er ganske vanlig at gravide anledningsvis får påvist blod i urinen uten at det betyr sykdom eller komplikasjon. Det skjer et øket trykk mot blære, og overfladiske små blodårer kan briste og lekke. I tillegg kan det skje en forurensning av sekret fra vagina til urinprøven. I så fall slår det ofte ut i positiv blodtest. er forresten sykepleier alt er sikkert i orden Bonni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå