Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 misunner dere som klarer å kun tenke på dere selv. jeg gjør så sinnsykt mye hjemme. nå har jeg influensa og feber. hva gjør jeg? jo jeg vasker huset!! skjønner dere? er helt ryddefreak. jeg klarer ikke slappe av. ikke har jeg en mann som forventer å få middag hver dag. det siste han sier før han går på jobb er: nå må du slappe av og hvile deg jenta mi..jada sier jeg...med engang han er ute av døra begynner jeg å rydde. helt sykt...går jo bare utover megselv. er driitsliten. har i tillegg en 3 åring men han er såå snill atte. tips for å begrense megselv?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ja, sende noe av ryddelysten din over til meg.... Er helt på bunn med energi, og lyst til å gjøre husarbeid, så jeg tar gjerne imot det du har for mye... Bortsett fra det så kan jeg ikke gi deg så mange tipsene.... Annet enn å prøve..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Kjøp en god bok, ta fotbad, pleie seg selv rett og slett. Da må du bremse litt. Kan ikke løpe rundt med fotbad på beina ;o) Så kan du evnt rydde som en gal etterpå!
millymolly&mini Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Høres ikke bra ut. Du høres nesten ut som svigermora mi. Det er ei dame med både masse sykdom og energi. Hun klarer ikke å slappe av, og har så stramme muskler overralt som værker. Det tempoet hun har og som det høres ut som du har - bør man legge av seg. Det er sikkert ikke gjort i en fei, så sikkert lurt å begynne i det små. Ps håper jeg klarte å skremme deg litt med svigermor Hilsen en smålat
tiltiderensom Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Synes du burde öve deg på å tåle å se litt skitt og rot... höres ikke så sunt ut det du holder på med. Send gjerne litt energi til meg!!! Jeg bare spör, du sier at tre åringen din er så snill atte, er det fordi han leker alene da?? han krever vel litt, men hvis du bare rydder hvordan klarer du å opprettholde kvaliteten på samspillet dere imellom? Grunnen til at jeg spör er at jeg også har en skjönn treåring, som også er veldig snill, men som krever masse oppmerksomhet av meg! Og hvis jeg rydder eller vasker o.l. maser hun mye...blir litt sliten av det jeg... Jeg får skikkelig dårlig samvittighet hver gang jeg må si at 'du må vente, mamma lager middag', 'kommer snart, må bare sette på klesvasken' eller 'mamma er nödt å gjöre ferdig dette, så du må leke alene'............men husarbeid må jo gjöres?! Og jeg vet hun ikke har vondt av å ikke få oppmerksomhet hele tiden, men det er en vanskelig grense det der synes jeg...I tillegg er hun i trassalder, og MEGET bestemt! Må 'krangle' om alt... Skal sies at jeg har åtte uker igjen, og har ikke så god tålmodighet lenger...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 neida finner tid til han også. leker med han, ser på barnetv med han, er ute med han osv..men han hjelper meg av og til ja...men det synes jeg bare er greit å lære han. at han rydder rommet sitt f.eks leser også alltid for han hver kveld (pappaen jobber kveld)
rampejenta - ny spire Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 hmm. vet hva du snakker om.. ikke det at jeg rydder hjemme da, for her ser det ut som om det bor på en skikkelig lat person.. jeg bruker all min energi på jobben.. står på og stiller opp selv om jeg av og til burde holdt senga.. fikk kjeft av en av mine kollegaer i dag, hun sa jeg måtte tenke på meg selv for jeg får ikke takk for å vere overarbeida alikevel.. men jeg kan ikke la vere og i morga blir det dobbelt skift.. klart jeg blir spurt, jeg stilller jo alltid opp.. tror jeg må gå å legge meg no...gjesp..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 tvangstanker eller manisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå