LunaVillemo Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som vet om overgangsstønaden på desember blir utbetalt tidligere? Før den 20.?
PAVEEL Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 innbiller meg at det er den 12. jeg....nesten sikker:-)
sveis Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja! Ca. 12. tror jeg. Jeg har ikke OS nå lenger, men hadde før, og da var det hvertfall slik.
LunaVillemo Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ok,tusen takk for svar!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå