Gå til innhold

Hvilken MOBILtelefon har DU???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor fornøyd er du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sony ericsson w810i - veldig fornøyd :)

Skrevet

Aner ikke. En eller annen Nokia. Sluttet å henge med på typer og tall for flere år siden:-)

 

Eh, begynner å bli gammel.

Skrevet

Motorola Ferrari modellen, kjempe fornøyd c",)

Skrevet

Sony Ericsson P1i. Helt genial, men hadde valgt en enklere og mindre mobil om det ikke hadde vært for behovet i jobbsammenheng.

Skrevet

Det er vel flere her inne som eier en mobiltelefon?? Opp igjen :-)

Skrevet

Har 2 jeg da, men bruker bare 1 i og med at den ene er litt ubrukelig på noen områder.

 

Sony ericsson k850i, kjempefornøyd.

LG Prada, ganske fornøyd, men litt vanskelig da det ikke går å taste tall mens man snakker i telefonen som f.eks kontofon.

 

 

Skrevet

Nokia N73..

 

Hatt den i snart 1 år og har ikke gått lei;)

Skrevet

Må ønske meg ny til jul siden min er gåen.. Så langt har jeg på egenhånd kommet frem til k850i grønn ;) Men er veldig usikker, synes kanskje den er en smule kostbar.. har liksom frifiks abonement fra telenor, som jeg ikke akter å bytte heller for er så fornøyd med det.. Har max 300 i tlf. regning på 1 mnd, men som regel overstiger den ikke 200 engang..

Skrevet

Ericsson k610i. Er veldig fornøyd :) Også er den rød da ;)

Skrevet

Sony ericsson W880i.

 

Kjempefornøyd med den, den er så liten og nett (merk;flat).

Skrevet

SE w880i, fikk den for ikke så lenge siden. Den er sylflat, og stilig!! :))

Skrevet

Samsung U700... Veeeldig fin fon med 3.2 mega piksler... Den kan faktisk også til og med ringes med!! :-D

Skrevet

Nokia E65

 

Veldig fornøyd, lett å bruke. Litt dårlig bateri på den om man har på trådløstnettverk søkeren, men om man husker å slå den av etter bruk så holder det bra.

Skrevet

sony ericsson w810i = veeeldig fornøyd :)

Skrevet

Nokia 6101. Det har vært en veldig god tlf i snart 2 år, men nå takker den for seg.

Har en Nokia N73 på vei i posten. Gleder meg til å få en tlf som ikke ber meg sette inn sim-kort i tide og utide. grrrr...

Skrevet

Jeg har Nokia 7373 er passe fornøyd. Den har begynt å fuske litt i det siste, men mulig den har fått en tur i bakken for mye:0(

Skrevet

Flere??

Skrevet

Ifølge informasjonen jeg får opp på mobilen, heter den T650i... Og er litt lysegrønn...

 

Den er helt grei - jeg bryr meg ikke så veldig om funksjoner.

Skrevet

jeg har sony ericsson s500i, og er kjempefornøyd.

Kommer aldri til å gå tilbake til nokia

Skrevet

Det er min erfaring også *5 om dagen*!! Jeg har nokia 7390 nå og har hatt den siden april i år. Har vært fint brukt, men den er helt kaputt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...