BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 sony ericsson w810i - veldig fornøyd
Lilly 79 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Aner ikke. En eller annen Nokia. Sluttet å henge med på typer og tall for flere år siden:-) Eh, begynner å bli gammel.
*Harley chick* Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Motorola Ferrari modellen, kjempe fornøyd c",)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Sony Ericsson P1i. Helt genial, men hadde valgt en enklere og mindre mobil om det ikke hadde vært for behovet i jobbsammenheng.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Det er vel flere her inne som eier en mobiltelefon?? Opp igjen :-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Har 2 jeg da, men bruker bare 1 i og med at den ene er litt ubrukelig på noen områder. Sony ericsson k850i, kjempefornøyd. LG Prada, ganske fornøyd, men litt vanskelig da det ikke går å taste tall mens man snakker i telefonen som f.eks kontofon.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Nokia N73.. Hatt den i snart 1 år og har ikke gått lei;)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2007 Må ønske meg ny til jul siden min er gåen.. Så langt har jeg på egenhånd kommet frem til k850i grønn Men er veldig usikker, synes kanskje den er en smule kostbar.. har liksom frifiks abonement fra telenor, som jeg ikke akter å bytte heller for er så fornøyd med det.. Har max 300 i tlf. regning på 1 mnd, men som regel overstiger den ikke 200 engang..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Ericsson k610i. Er veldig fornøyd Også er den rød da
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Sony ericsson W880i. Kjempefornøyd med den, den er så liten og nett (merk;flat).
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 SE w880i, fikk den for ikke så lenge siden. Den er sylflat, og stilig!! )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Samsung U700... Veeeldig fin fon med 3.2 mega piksler... Den kan faktisk også til og med ringes med!! :-D
snartmammapåny Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Nokia E65 Veldig fornøyd, lett å bruke. Litt dårlig bateri på den om man har på trådløstnettverk søkeren, men om man husker å slå den av etter bruk så holder det bra.
☆Anonymia☆ Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 sony ericsson w810i = veeeldig fornøyd
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Nokia 6101. Det har vært en veldig god tlf i snart 2 år, men nå takker den for seg. Har en Nokia N73 på vei i posten. Gleder meg til å få en tlf som ikke ber meg sette inn sim-kort i tide og utide. grrrr...
boble <3 Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 Jeg har Nokia 7373 er passe fornøyd. Den har begynt å fuske litt i det siste, men mulig den har fått en tur i bakken for mye:0(
Gjest Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Ifølge informasjonen jeg får opp på mobilen, heter den T650i... Og er litt lysegrønn... Den er helt grei - jeg bryr meg ikke så veldig om funksjoner.
* 5 om dagen * Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 jeg har sony ericsson s500i, og er kjempefornøyd. Kommer aldri til å gå tilbake til nokia
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 28. november 2007 Det er min erfaring også *5 om dagen*!! Jeg har nokia 7390 nå og har hatt den siden april i år. Har vært fint brukt, men den er helt kaputt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå