Baggi Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 ble spådd både her inne og av en annen dame at jeg skal ha baby nr 3 i 2009. er det mulig å gå dypere innpå dette? evt når i 2009 babyen vil komme? lurer så fælt på om jeg vil bli gravid i 2008 eller 2009:) er også veldig redd for å føde igjen, og vurderer ks. noen som ser om jeg klarer en vaginal fødsel eller om jeg vil velge planlagt keisersnitt? håper veldig på svar:) takk på forhånd:) 29.03.83 lurer også om noen ser evner hos min eldste sønn? han ser noen her veldig ofte, den/de holder seg for det meste i gangen vårs. jeg så ånder før, men ikke nå lenger. men har blitt skikkelig skremt av noe som er i huset vårt. klarer dere å se hvem denne mannen er (har på følelsen det er en mann)? min sønns dato: 23.09.05 kjekt om noen klarer å se noe:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Det jeg tenkte var at nr.3 blir født i 2009 Jeg tror på nyåret, februar/mars
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Når det gjelder fødselen, tror jeg du vil bearbeide underveis i svangerskapet. Det blir for langt fram å se, å en slik avgjørelse er lettere for deg å ta når det blir aktuelt.
Baggi Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 takk for svar:) klarer du å se noe på det siste spm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå