gilgi Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei, nå er jeg så rett. Jeg har blodig slim når jeg tørker meg bak. Det er vel ikke tegn til spontanabort. Er så redd nå. Jeg er 8+5 dager på vei. Hva bør jeg gjøre?
orkide75 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 når du tørker deg bak?? mener du fra baken eller vagina nå?
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 baken egentlig, men det er liksom slim med blod hvis du skjønner hva jeg mener. Har aldri hatt noe sånt før.
Mauritius:) Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Du kan ikke miste bakfra vel??! Det er fra vagina man blør ved en sa! Du har sikkert få noe rift i endetarmen eller noe sånn!
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 ler+++ Nei huff håper inderlig ikke det er noen Sa. Som sagt man mister jo ikke bakfra, men man blir jammen meg redd med blod på papir.
gullegget Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde blodig slim og veldig mye utflod søndag og mandag. Så jeg ringte legen i går. Ble sjekket og jeg har en lett blødlig livmor munn, ikke noe farlig. Tok også ul:) Jeg er 9+5. Men ring lege eller jordmor, det er godt å få sjekket ting, er ikke bra å gå å bekymre seg:) Lykke til:)
gilgi Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Uff da har jeg mistet lille spiren i SA i dag kun 9+0. Jeg er bare så lei og trist i dag. Jeg skrev at jeg blødde bakfra og det er faktisk tegn til SA fortalte legen meg i dag.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 uff... føler så med deg nå bonni... jeg vet ikke hva jeg skal si... det finnes vel ikke noe riktig og si!! men vil bare at du skal vite at jeg deler din sorg... håper dere kommer greit igjennom det... og lykke til vidre:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå