Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg tror jeg har skjemt bort familien min.. dem får helt fnatt om jeg lager noe som ikke er hjemme laget.. ting fra poset og oppskrifter på pakke.. men noen ganger mener jeg at jeg også må få lov til å gjøre noe lett noe.. og følge noe på toro posen.. de siste ukene har jeg vært kjempe siten.. og det har blitt mye pose og ferdig mat. og gubben sur som fy... Han steila nesten da han fant ut at jeg skulle lage lasagne, på min måte da, som han synes er best... Herre min gud, er det mulig.. gubben satt å smilte til meg og takket 20 ganger ved bordet. haha Stakar mann, må ha sulta han i disse ukene han.. Han sa til meg at han ville bare ha min mat framover... Puh... litt pose må det vel bli..hehe
Muffinsmamma Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 jeg har en mann som lager masse mat, så jeg har ikke ditt problem.. litt gammeldags spør du meg.. men mitt tips til deg er å alltid lage doble posjoner og fryse ned. som f.eks lasagne. så kan du ta opp fra fryseren de dagene du har dårlig tid.
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 høres ut som om de er blitt skjemt godt bort ja!
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 ja jeg fryser ned, men jeg får aldri det..gubben tar det med seg på jobb og sitter å frister kolegaene sine..
lenej :o) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 ehh... er det nå at man er skjemt bort om man får middag som er laget? jeg lager middag HVER dag, for jeg er hjemme hver dag! har alltid maten klar på bordet til min kjære kommer hjem fra jobb. og ja, når jeg jobbet, hadde han middag til meg. om dere ikke skal ha mat som ikke eer hjemmelaget, hva mener dere er annen mat da? kjøp-mat? her har vi bare en ica nær butikk, og en coop marked, så jeg er pent nødt å lage mat, ellers sulter vi ihjel! og ja, jeg baker brød også!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Ja lager endel ting fra bunnen av selv men hvis sambo hadde blitt sur fordi han fikk posesaus en dag hadde jeg kasta han ut vinduet. Jeg har ikke tid til å holde på sånn som bestemoren hans - hun fisker fisken selv, sløyer og kverner og lager fiskekaker selv. Da kjøper jeg heller ferdige fiskekaker altså.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Enig med lenej - å lille pororo her.... Men mannen min sier faktisk selv at han er bortskjemt Føler det er en "fin" måte av han å vise takknemlighet på. Men han blir jo glad uansett hvilken mat han får da. Jeg er hjemme og da steller jeg hus og lager mat. Liker det jeg. Men jeg lager toro innimellom med god samvittighet Når han er hjemme forventer jeg det samme
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 lenej: hun mener nok mat som er laget fra bunnen av. Ingen posesaus, ingen kjøttdeig... ingen ferdigpakker med pommes frites eller fløtegratinerte poteter. alt laget fra bunnen av=)
lenej :o) Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 hehe, suen.. enig der, om det blir suring, så streike eg bare, rett å slett.. sett meg på datan.. men eg lage fiskekake sjøl da.. av fisk vi fiske sjøl, fra båten vår. så koselig, og så godt!! :)
MamiMaribel Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Jeg lager SOM REGEL bare hjemmelaget mat, og mannen min også, men de få gangene det står "posemat" på bordet, er det ingen som sier noe på det. Mannen din høres kanskje litt gammeldags ut...? :-) Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment hvis mannen min hadde sagt at han bare ville ha min mat. Derimot hadde jeg følt at han hadde lite forståelse for at jeg av og til hadde andre ting å gjøre enn å lage mat - eller at jeg var sliten og lei. Det er meg, da:-)
BettyBoob Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 bortskjemt når alt er laget fra bunnen av alltid ja jeg har ikke overskudd til å lage alt fra scratch hver dag...
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2007 han skal ikke ha noe fra pose, skal lage alt fra bunnav.. ååå ja... kan ikke spise ferdig brød.. han skal ha ferske rundstykker hver dag. så jeg må ha frysern full.. For noen dager siden.. spurte je om vi kunne kjøpe hold-it.. min pizza bare for kos og noe litt lett.. meg det skulle han ikke ha... om han skulle spise noe som var i nærheten av det.. så måtte det blir fylte horn nmed taco og pølse fyll... gjett hvem som stod på kjøkkenet i 6 timer? bortskjemt? Til og med kjæresten til vennina min spurte om han kunne bytte dame! umulig vøtt... Nå har vi kjøpt hus.. og han skal kjøpe den største frysern han finner.. han mener den skal være full av.. det beste.
Gjest mphs Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Jeg lager stort sett hjemmelaget mat. Men som du sier man må få være slitne og bruke litt pose innimellom. Ble en del av det i første trimesteret mitt denne gangen. Men mannen er veldig flink til å lage brød. Han satte inn 3 stk for bare 5 min siden:o)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2007 haha, eneste jeg får gubben min å gjøre er å kose med barna, vaske gulvet og spise.. om han må lage mat putter han en helg haug med alt han finner og skraper det sammen til en gryte.. huff så sitter ha å spiser det på purr f. og er møkk sur. Så jeg gjør alt!!!! mellom himmel og jord for at han skal bli glad... men så blir han også sur på meg fordi han spiser for mye og legger på seg.. tulling.. men mener an kan si at maten er god selv om det kommer fra en pose i blandt..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Hva feiler det han mannen din egentlig? Du kan faen ikke la han behandle deg sånn. hvis han absolutt skal ha ferskt brød kan han vel lage det selv? kan jo ikke kreve at du skal gjøre alt! og kjefte på deg fordi du spiser for mye og legger på det? slå han i hovvet for meg!!!!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 æ... så nå t han ble sur på deg fordi HAN spiser for mye og legger på seg... hvis han alvorlig mener det så får du legge en isbit på tallerkenen hans neste gang.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. november 2007 haha, jeg har gjort det flere ganger.. han må slutte å klage... det er ikke mange som kan si at dem har en dame som står på kjøkkenet og lager gud vet hva til han.. og så skal han bli sur fordi han legger på seg. jeg er litt oppgitt til tider og føler jeg gjør så mye og får så lite ros. så da kan han bare spise det han selv får tak i .. om han ikke setter pris på det. Bare håper at det er andre som har det litt sånn og at jeg ikke er den enste..Min mor lager mat til gubben og skjemmer han bort også.. og neste gang vi skal ha noe.. spørr han om jeg kan lage det samme som han fikk hos min mor.. Hva skal jeg gjøre da? føler jeg nesten må lage det 2 ganger bedre om jeg skal få et takk
Odine! Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Hvis det er du som lager all maten hjemme hos dere, så bør han heller ta sin tørn for å få hjemmelaget mat hver dag. Neste gang du føler for Toro-løsningen, kall det Toro-slankekur!
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. november 2007 gæææææææææææl.. nå lo jeg nesten så jeg datt av stolen her.. synes jeg ser ansiktet hans... fikk veldig lyst til å prøve!!! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå