Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som har erfaring med det? Gjør jordmor det selvom det ikke er noe tegn til modning??? Er i uke 39- i følge min egne termin, har jeg termin til mandag 3.12.- UL-termin er 12.12, noe jeg ikke er ening i.Går til en jordmor som har nå i 2 uker satt modningsnåler på meg. På mandag skulle hun tøye meg litt sa hun.Gjør hun det unnsett tro?? Noen som har hatt god erfaring med dette, hvor mange ganger ble det gjordt på deg??? Er redd for å gå på overtid pga. svangerskapsforgiftning ved første svangerskap, var syk lenge etter på+ at min mor mistet sin første pga. svangerskapsforgiftning. Symptomene har begynt å komme.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ei venninne av meg ble strippet på termindatoen, og fødte 2 dager etterpå.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg spurte min jm om dette. Hun sa det var dårlig effekt av å strippe om det ikke er modent. Det eneste det resulterer i er at man får mye vondt eller ubehag som ikke gjør noe nytte for seg. Håper du har begynt å modne så hun kan gjøre det. Har også termin til mandag :-) menstermin i morgen. Livmorhalsen min var helt myk og et par cm åpning. Hun ville ikke strippe før neste uke - hun gjør det ikke før etter termin, men det er nok veldig individuelt.
melkekua™ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg ble strippet 1 gang av en overlege når jeg var på overtidskontroll, 11 dager over ultermin. Da hadde slimproppen gått dagen i forveien. Om jeg var moden vet jeg ikke.
camilyah Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Har vært strippet to ganger til nå, er 42 uker på vei! Synes det verken var vondt eller ubehagelig!:-) så lenge en slapper av går det greit=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå