Gå til innhold

SKO hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str bruker deres små på ca 14 mnd i sko?

Min bruker 21 nå, da har han ca 1 cm og gå på oppi skoen.. Men er så i tvil om jeg skal bytte til større i vinterskoene...

Noen som vet ca hvor mye de vokser iløpet av ca 5 mnd?

Er Ekko sko så de koster jo litt er så dumt om de blir for små iløpet av kort tid også..

Noen som kan litt om sko???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en skobutikk hvor de har lang erfaring med å selge sko til små barn! Der måler de beina til barnet og ser at de har en del å gå på uten at skoen blir så stor at barnet blir støl i beina av å bruke skoa :-)

Jeg bruker en butikk som har eksistert i mange år og har hatt en egen barneavdeling så lenge jeg kan huske tilbake. Mamma kjøpte sko der til oss da vi var små :-D

Skrevet

kjøpte sko i går.Min gutt er 14 mnd.Han måtte ha 22 i vintersko.hun i butiken målte foten.tror hun sa at barnesko så +er de på1,5 cm

Skrevet

Jeg hadde byttet til en str. større. Har fått beskjed i skobutikken at når det gjelder vintersko, så gjør det ingenting om de er litt for store, ettersom de ofte skal ha en litt tykkere sokk på. Også er det jo greit om de ikke vokser ut av de med en gang :-)

Skrevet

De første skoene og sandalene begge Ecco passet i ca. 4 mnd. før vi mååtte kjøpe nye.

Vinterstøvler må du prøve med ullsokk i.

anbefaler deg å bruke en skobutikk der du får hjelp til å måle både barnets føtter og skoen slik at du kan få en anbefaling av skobutikken hva du bør kjøpe.

Skrevet

datteren min bruker str 20 i vanlige sko. da vi for rundt 2 mnd siden kjøpte ecco vintersko så måtte vi ha 22. da har hun god plass i dem men de sitter godt på foten alikavel. det er bare å snakke med demi butikken så kan de hjelpe deg å måle osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...