Gå til innhold

Andre med IKM disse dager?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg rundt 28-30 og jeg venter på tester i posten.. ikke bare bare å bo på en øy uten apotek..

hvordan er deres symptomer idag da? Jeg har vært veldig kveldskvalm den siste uken og det er akkurat som om puppene "fyller seg opp".. vanskelig å forklare, men følte det slik forrige gang og. Og på jobb i dag (lærer) måtte jeg sende elevene ut 15 min før timen var over for jeg ble så skrekkelig kvalm.. tok meg en skive og det gikk bedre..

artig å høre hvordan dere andre i samme situasjon har det!

lykke til til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei hehe en øy uten apotek hørtes stilig ut... Jeg har ikm på lørdag - tror jeg. Denne idiotsyklusen... men iallefall. Har ingen symptomer jeg egentlig, har sluttet å tenke på det forsåvidt for jeg finner ofte det jeg leter etter. Har følt meg gravid mange ganger men neida, og en pp jeg var sikker på at jeg ikke var gravid - og heller ikke kjente etter symptomer - så satt spira gitt. Den satt riktignok bare i 7 uker men. Så her får en test avgjøre om jeg er gravid, prøver å ikke kjenne etter på noe som helst :) Det er i alle fall leeeeenge til lørdag!!

Lykke til:)

Skrevet

kjenner til den ja.. etter en SA for ca 2 år siden kjente jeg symptomer hver mnd.. etter 4pp tok jeg det litt med ro og kjente jeg fint lite til symptomer. og den gangen satt spiren og nå har jeg en herlig rampejente på 1 år;)

Skrevet

Jeg hadde ikm på søndagen..ingen symptomer neg tester, så regner med tr kommer straks. Var en uke forsinket sist gang..så mulig syklusen min bare har blitt lengre.Men håpet er jo der enda da;D

Skrevet

Jeg har IKM fredag 30.nov.

Er helt sikker på at jeg skal ha TR til helga, for jeg hadde EL 16.nov. Fikk utslag på EL-test + masse el-slim (sorry detaljer)...

...dagene går treeegt nå ja...

Skrevet

IKM i morgen! alt for spennende dette. Prøver å ikke gi meg selv falske forhåpninger. Bare synd det er så leeenge til neste gang vi kan prøve, i Mai. Skrekk og gru, er så verpesyk :)

Skrevet

IKM på lørdag. men hva øy bor du på? vestlandet, sørlandet, østlandet osv...?????

Skrevet

IKM til lørdag og da er det julebord =) spent på om det blir med eller uten alkohol =) Kjenner ingen symptoner av noe slag så regner vel ikke med at det har skjedd så mye denne mnd gitt=)

Skrevet

nordnorge. liten øy med liten skole, herlig. er her bare for noen år, er sørfra, men trives utrolig godt!

Skrevet

Hei;)

Til petronella: Vi har visst ikm og el samme dag...Kjenner du noen symptomer og har du testet??? Har ingen symptom og testet neg idag...

Er det mest vanlig og teste positivt etter uteblitt mens el før???

Skrevet

IKM mandag som var, har ikke testa for det er ganske typisk at TR kommer forsent... Har mye stikking i underlivet og i brystene, kan vel likegjerne være tegn på TR. Men tror ikke at jeg pleier å ha stikking i brystene da men, har igrunn ikke tenkt over det så veldig.

Test til helgen vis TR lar vente på seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...