Gå til innhold

Flere enn meg som er trøtt hele tiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går la jeg meg 01.30, og sov til 17.00 i dag!!!!!!! Var opp på do innimellom+drakk litt farris i ny og ne......hjelpes meg...hva skal jeg gjøre for å komme meg opp av senga???!!!! :) Tips mottas med TAKK! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trøtt jeg å for tiden, men er litt opp å ned. Ikke alltid jeg får sove mer enn 4-6 timer pr natt. Men plutselig kan jeg sove f.eks 9 timer i strekk (med 2-3 tisseturer, men de er så å si i søvne:p). Og så etter alle de timene, kan jeg stå opp, spise, dusje osv for å så ta meg en hvil igjen. Litt sykt. føler meg ut som et dovendyr rett å slett! Har 2,5 uke igjen til termin!

Skrevet

er trøtt hele tiden jeg også, men en ting er hvertfall sikkert: sover du SÅ lenge som du har sovet blir du i hvertfall trøtt! enten du er gravid eller ikke... du får heller prøve å stå opp i 10 tiden, og heller ta en liten lur på ettermiddagen.! for sover du så lenge, blir du bare trøtt

Skrevet

er i samme båt. sover kun 4-6 timer per natt + litt på ettermiddagen. men sånn plutselig kan jeg sove opp til 13 timer i strekk. jeg var hos jordmor, fortalte om dette. hun sjekket blodprosenten, og den hadde sunket en del. dette var årsaken til at jeg var veldig trøtt. noe som forandret seg en del etter jeg begynte å ta jern tabletter. blodprosenten kan synke en del på slutten av svangerskapet fordi babyen vokser en god del og trenger mye næring. og som vi allle vet, babyene tar akkurat det de trenger:) uansett om det ikke er nok til deg også. søvn problemer får vi jo uanstt om blodprosenten er lav eller ikke. liggestillingen er ikke behagelig mage timer av gangen, blæra blir tråkka på 24/7, babyen våkner og vil sparke litt. sånn er det å være gravid:)

lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

jeg får ikke til å sove om nettene lenger :( lligger bare og vrir meg i timevis,,... babyen hopper og danser jo om bare det og når jeg først legger meg ned for kvelden.... gjør det jo ikke akkurat lettere å sovne ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...