Lilly 79 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg er virkelig bekymret over at du jobber med mennesker. At du er en som skal yte service. Men jeg kan ikke tro annet enn at du ikke er sånn på ordentlig, for da hadde du ikke fått jobb. Så jeg konkluderer med at du bare er ute etter oppmerksomhet jeg!:-) Et tips: All oppmerksomhet er ikke nødvendigvis bra oppmerksomhet.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Aldri i verden om hun er sykepleierstudent. ...og skulle det virkelig være tilfelle, så håper jeg at hun stryker skikkelig, og må hoppe av studiet. For gudsskyld, håper hun ALDRI blir min kollega i hvertfall.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Kan jeg spørre om hvorfor du er bekjymret?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Forstår godt at hun er bekymret jeg Angelica Det er likssom ikke slike pleiere en ønsker skal ta seg av ens foreldre dersom de kommer på aldershjem en dag, eller slike personer en ønsker skal stelle ens barn dersom de kommer på sykehuset. Er du Neffi også kanskje????
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Er du paranoid?? Kan man ikke ha en forespørsel før man pluttselig er 12 forskjellige nick? Tror du er for mye på nett jeg! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 nei det er DU som er for mye på nett Angelica. Du og dine 12 nick
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Vesla, husk stor bokstav først og *DU* skal være små bokstaver. Punktum. Ses i morgen når jeg er på runden min.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 jeg er aldri på strøket, så du ser nok ikke meg der nei.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Nei det er fordi du ble tvangsinnlagt. Så takk tas imot=) Nå er du frelst.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 ikke rart jeg ble det etter å ha sett deg naken! jeg ble ikke bare gal, jeg ble blind også!!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Noen tåler ikke skjønnhet, andre forguder den. *Smask* til deg og unner deg all lykke framover i en svart verden=) Fortsatt liten forbokstav......=(
Lilly 79 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2007 Angelica: Hvorfor lurer du på hvorfor jeg er bekymret for at neffi jobber med mennesker i helsesektoren? Trenger jeg virkelig oppgi grunner? Om så, her er èn: Det bekymrer meg at et menneske som jobber i helsesektoren har så lite yrkesstolthet at hun spker med alvorlighetsgraden ihht. sykdommer. I tillegg at hun er så lite empatisk at hun starter tråder og setter spørsmålstegn til at en mor følger barnet sitt på sykehus, når de har pustebesvær.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Lilly- ser den, men var det virkelig verdt å gi vikaren til Gulli egen heading??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå