meg og jentene Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Fikk to tenner nede da hun var ca 10 mnd, etter det har det ikke kommet noen. Ser ikke ut som er på vei heller. Synes jo ikke det gjør noe, bortsett fra at hun spiser så lite vanlig mat (fortsatt grøt og melk som er favoritt), så jeg tenker det kanskje blir lettere når hun har mer å tygge med.
1+1=2* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Sønnen min fikk sin første tann da han var litt over 13 mnd gammel. Er nå 18 mnd og har åtte tenner :-) Så det gikk ganske raskt når den første tanna først kom.
erika06 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hjelpes.... Mi frøken er 11mnd og har fått to tenner...Fikk de da hun var7mnd. Har mange kuler, men fortsatt ingen tenner. Skjønner at det tydeligvis kan ta enda lang tid før de kommer. MEN, det sies at barn som får tenner sent, får sterkest tenner! Vi får trøste oss med det i alle fall! Lykke til, de kommer nok snart!
Suprise! Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 De får ikke sterkere tenner av den grunn at de kommer sent,men man "sparer" tennene så lenge de ikke har kommet ut! Jenta mi er 14,5mnd og har 0 tenner enda... men ser ut til at det ikke er så lenge til før ei fortann oppe bryter ut:)
mam <3 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Lillegull på snart 13 mnd har bare 2 tenner nede enda. De kom noen dager før hun ble 1. Ser hun har et par fortenner på lur, men de bryter nok ikke gjennom på denne siden av nyttår, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå