prekæs Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Forferdelig glorete julepynt på hus og i hager. Er det bare stygt, eller er det litt artig også? Ungene er vel stort sett enige om at det er flott, og da er vel hensikten oppnådd, eller?
Lilly 79 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 En jeg veit om, belyser huset noe så vanvittig, med juleslede på taket, glorete utelys, og i det hele tatt. Ungen elsker å kjøre forbi der, jeg synes det er litt facinerende selv!:-) Vitner vel mest om at vedkommende er glad i høytiden:-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg og mellomsnupp var i Oslo en tur på søndag og hun spurte sikkert 50 ganger hvorfor har de pynta sånn a? Hun synes spesielt et rosa, lysende juletre var vakkert hehehehe jaja hver sin smak:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er et hus i bygda jeg kommer fra som bare har tatt av fulstendig, hele huset blinker i rødt,grønt og gult. Med gigantiske nisser og snømenn og det som værre er. Anyways, det er da greit nok, det som på en måt tok kaka er at familien kler på seg nisseklær og sitter på værandaen fra tidlig morgen til sen kveld, hele julen. - Var pappa som påpekte dette. Jeg trodde han bare tøysa, men neida, neste gang vi kjørte forbi så sitter de der, hele familien. Til pynt altså! Da snakker man dedikert!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Å, jeg elsker blinkende lys=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå