Gå til innhold

Må bare lufte mine tanker noe....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spør dere alle andre her inne om sykdom, om dere er gravide, hva slags farge det er på bæsjen til babyen og hvis den er grønn.. Er barnet mitt sykt da?

 

Om hva andre skal lage til middag, hva de veier, hvor stor livvidden er, hvor høye de er, hårfarge, om de har hår på tissen, om de har hår i ræva, om været der man bor.

 

Er dere så opptatt av hva alle andre synes/mener/tror/vet, at dere ikke klarer å leve på deres egne beslutninger???? For noen fjols!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å du virker så go, snill, sympatisk, søt og empatisk lille gulli! vi er sååå glade for å ha deg her :o)

 

hihihihihihihiiii!!!!!

Skrevet

Siden du så tydelig irriterer deg over vårt småsnakk her inne, så anbefaler jeg at du finner deg et annet forum. Mange av oss som slapper av med DiB, skjønner du, og da er sånt småsnakk ganske hyggelig. Skal du spre din fortreffelige høyverdighet, så please, gjør det et annet sted!

Skrevet

Før tok mamma alle mine beslutninger.....nå lar jeg DIB gjøre det samme. Så har jeg noen å skylde på hvis ting går dritt.

Skrevet

Gulli!! At det går ann å SYNKE så lavt!!Herregud!! Sier jo bare litt om deg at du virkelig GIDDER å bruke energi på i det hele tatt slenge inn ett innlegg!! Jaja sier nå bare jeg...

Sier som tillab at du er fake!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...