Gå til innhold

Ang. Cat. 68 sin sønn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som reagerer her på at hennes voksne sønn på 19 år trenger hjelp av mor hos legen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk det er. De færreste normale mennesker ville sendt en med pustevansker alene til lege dersom det kunne unngås.

Skrevet

Er helt sikkert pneumothorax, ikke særlig farlig, men kan være ubehagelig...

Skrevet

Om mannen min på 29 hadde fått pustebesvær, hadde jeg nok eskortert han!

Det samme med min far på 60. Sier vel mere om deg om du finner det så unaturlig.

Skrevet

Så teit, jeg hadde gjerne villet ha med meg mamma til legen jeg også hvis jeg hadde hatt pustevansker og hun var i nærheten.

Skrevet

Og dette vet du med så lite bakgrunnsinformasjon?

Skrevet

Synes det er naturlig å følge sine syke, gamle forldre til legen enn voksne sønner....

Hadde ikke belermret foreldrene mine dersom det ikke var skikkelig alvorlig...

Men, men...typisk mannfolk det...en gjeng pingler...

Skrevet

...Men så er jo ikke du som alle andre heller da:-)

UNIK vil vel noen kalle deg, jeg velger sprengt i hodet.

Skrevet

er ikke du sykepleierstudent? jeg blir skremt hvis du påstår at pneumothorax ikke er spesielt farlig. Jeg håper inderlig jeg aldri blir din pasient, for du virker ignorant og kunnskapsløs.

Skrevet

Det er ikke en ALVORLIG tilstand nei... går over av seg selv hvis det er et lite pneumothorax, ellers må man sette inne dren...

Skrevet

Nå har du bæsja på 2 steder,neffi.

Hvor mye drit har du egentlig???

Skrevet

Er det virkelig mulig!!!!!!!!

Skam deg! Fy fy fy!! Man stiller opp for sine barn om de er 40 år og har en liten forkjølelse!

Makan til menneske!! *gaper*

Skrevet

Å forresten.....du spurte om noen reagerte...JA JEG GJORDE DET JAAAA!! Jeg reagerte i den form av at jeg synes synd på henne og hennes sønn, å jeg reagerte på en positiv måte også, så flink og god en mor han har, han er HELDIG som har en sånn mor som stiller opp, for det er TYDELIG at ikke alle gjør...

Nå har du virkelig bæsja på leggen!

Skrevet

Det er en alvorlig livstruende tilstand hvis det er overtrykkspneumothorax. Da må det settes inn dren eller utføres punksjon. Pneumothoraxpasienter må faktisk observeres nøye uansett

Skrevet

Neffi ville bare bedt sin sønn som ikke fikk puste om å kjøre selv hun.

Sikkert ikke noe farlig, går nok så fint så... lykke til lille venn, du er blitt stor gutt nå vettu!

hehe.... Lekkert Neffi, du høres ut som en sjarmerende sjel ;)

Skrevet

Nå var det vel slik at han ba meg om å hente ham fordi han hadde vondt for å puste og vondt i lungeregionen. Vi ringte legen og fikk komme på legevakt. Han fikk ikke kjøre selv, enkelt og greit, ikke har han førerkortet heller. Nå var det ikke lungene men betennelse i hjertet noe som er veldig smertefullt. Han er innlagt og vi får vite mer i morgen. etter at alle prøver er tatt.

Nå vet ikke jeg hvordan det er med deg, men uansett hvor gamle ungene mine blir vil jeg stille opp for dem så lenge det er liv i meg.

Når han må på sykehus blir jeg selvfølgelig med ham hvis han ønsker det!! man slitter ikke å være mor etter at de passert en viss alder, ihvertfall ikke jeg!

Skrevet

Vet du hva Cat., du trengte ikke å forsvare dette en gang. Selvfølgelig følger man barnet sitt, som har pusteproblemer, til legevakten!!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg fulgte da mannen min til lege/sykehus da han fikk hjerteproblemer, selv om han var eldre enn 19, og varslet naturligvis familien hans straks vi ble sendt på sykehuset slik at de kunne komme. Man slutter ikke å være mor eller far den dagen barnet blir myndig vel! Klart de ville være der for ham, og se hvordan det gikk.

Lykke til Cat, håper de får ham raskt på beina. Mannen min hadde også fått en betennelse på hjertet, men hadde rukket å bli veldig dårlig. Men han har fått tilbake normal hjertekapasitet nå og alt gikk bra. Ikke noe å spøke med det der (de måtte bruke hjertestarter flere ganger på mannen min på sykehuset), og jeg håper Neffi skammer seg skikkelig!

Skrevet

Jeg hadde me mora mi til legen da jeg var gravid jeg.

Jeg hadde hatt smerter i magen i nesten 5mnd. Ingen leger fant ut noe.

Mamma og resten av familien ble bekymret og hun ble me meg til legen. Heldigvis var jeg "bare" gravid i motsetning til noen fæle ting de trodde jeg kunne ha.

Var faktisk glad for at familien min stilte opp jeg.

Det tror jeg sønnen hennes er også.

Skrevet

Er sjelden unaturlig å følge noen til legen med pustebesvær - uansett alder, kjønn og rase.

Skrevet

Nå holdt jeg nesten på å dette ut av sofaen her.....

Jeg er 21, for en tid tilbake fikk jeg kraftig hodepine og lammelser i ansikt/armer og ben.. Jeg var kvalm og ble redd, moren min kom opp til meg selv om klokka var 24.00 så ringte hun ambulanse, da min sønn lå å sov kunne hun ikke være med. Men hadde hun kunne hadde jeg tatt henne med.. Hadde jeg kommet over noen med vansker for å puste på gata hadde jeg ringt ambulanse, det er noe som heter medmenneskelighet her i verden.

Om det er familie eller vilt fremmede. Man står da ikke å ser på at de har det vondt?

Skrevet

å være mor er ikke en jobb- men en livsstil.

Kutter du alle bånd med dine når de blir 18, neffi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...