Gå til innhold

-barnevogn:


*Mamma-i-Mars*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøper pent brukt vogn fra et vennepar. (brukt til èn unge).

Emmaljunga Edge Duo Kombi. Integrert myggnetting i kalesjen, regntrekk og stelleveske. Betaler 3500..

Synes det er helt suverènt!! =o)

MÅ jo ikke ha alt splitter nytt liksom, blir å gå nok penger på babyutstyr som det er..

Er ikke sikker på ny-pris, men ligger nok mellom 6-8000 et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig lyst på emmaljunga citycross med citybag, men kom over simo kombivogn på tilbud, så da ble det den vognen istedet. Vet at simovognene er gode, de er kanskje noe tunge, men gleder meg til ta vognen i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga city cross duo kombi. Valget ar enkelt: letteste vogna med gode trilleegenskaper.

 

Pris ca 7000kr

 

Myggnetting (integrert) og regntrekk medfølger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basson roma duo hadde vi til førstemann. Han ble to år forrige uke, vi har derfor kjøpt tvillingvogn denne gangen. Ellers kommer vi til å sette bagen på basson-vogna igjen og bruke den til vår neste, så kjøper vi heller en brukt sportsvogn til storebror:-)

 

veldig fornøyd med basson-vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har bestilt en emmaljunga edge combi duo til rett under 8000 kr.. 2008 modell.. tilbehør er vell myggnett/regntrekk..og sikkert mere, men husker ikke helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Simo kombi. Kjøpte den til førstemann (5 år siden), og nå venter jeg nr 3. Vognen er like fin, så her skal det ikke kjøpes nytt. Tilbehør? For min del: Stellebag, myggnetting, regntrekk og termopose (bruker ullpledd i vognen, både under posen og oppi posen (rundt barnet). Jeg liker ikke å bruke vinterdresser til dem når de er så små, så jeg bruker heller strikkajakke, ullsokker og en god lue. Utenpå har jeg et ullpledd og et bommulspledd som jeg folder rundt barnet før jeg legger det i vognposen. Legger gjerne pleddet slik at jeg kan legge ullpleddet litt rundt/oppå hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK joggster twist med hardbag skal vi kjøpe:) Ca 7-9000 med alt tilbehør? (Er ikke helt sikker på prisen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten Teutonia Spirit S3 eller Mistral. Litt usikke enda da spiriten er tøffest å se på men litt tyngre enn mistral....vanskelig...Venter på 2008 modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort det samme som skogNymfen over her:) Akkurat samme vogn, pent brukt, til 3000,- Kjempefin!! Gleder meg til den kan brukes!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...