Gå til innhold

vondt vondt vondt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg sto opp i dag og reiste meg opp av sengen datt jeg bare rett ned, reiste meg opp igjen og begynte å gå rolig og hadde skikkelig stikkende smerter i magen. Hvis jeg stopper opp og pustet rolig føler jeg ingenting men med en gang jeg begynner å gå igjen kommer smertene.

Det kjennes som om jeg er støl i ryggen/ribbena og magen og skikkelig sår inni magen, hvis småen sparker skikkelig så gjør det så utrolig vondt. Og hvis jeg trekker pusten dypt så får jeg vondt i ryggen,akkurat som om det strammer rundt øvre del av ryggen. Vondt å utvide ribbena. Hvis jeg dytter på magen nederst til venstre får jeg skikkelig stikkende smerter øverst på venstre side av magen, og det er JÆ... vondt når småen strekker på seg og kommer helt fram.

TRor ikke jeg får forklart det bedre nå hehe...

Er masse liv men begynner å føle meg litt urolig nå isden det ikke har gått over. Og vil helst så lite som mulig til legen eller ringe...

Noen som kan ha opplevd det samme eller hvetg hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg aner ikke, men mener man kan få slik vondt ved svangerskapsforgiftning. Hadde jeg vørt deg hadde jeg ringt føden med en gang! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...