Northernlights Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Det sies "what goes around,comes around",og jeg har funnet ut for lenge siden at det er som regel sånn det er. Før eller siden må man bite seg i tunga, se seg i speilet og innrømme en ting eller to... Har ei venninne fra ungdomstiden. Når jeg for 10 år siden flyttet til USA, fikk jeg høre det rett ut; "AT du klarer!!!Flytte med ungene, sånn at faren ikke får se dem, og tenker du ikke på barna???" osv..osv... Fant nylig ut at nå er hun i mine "sko"; og tenker flytte fra Norge. Pga en mann. Og da flytter hun fra barna sine. ....har ikke tenkt skrive det i nesa hennes. Men lurer faktisk på om hun husker hva hun sa til meg??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 ja hun husker sikkert det ja, dumt å si for mye noen ganger, hehe! men fornuftig av deg å ikke gni det inn! så du flyttet til usa for å komme bort fra barnefar? lurte litt på det... om du egentlig var norsk eller amerikansk og hvorfor du bodde der )
mayaya Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg tror nok hun husker, langt inn.. Skjønner ikke at folk sier sånt jeg da, det er lov til å tenke seg om før man sier noe som kan såre...
Northernlights Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Mange som sier at ting aldri skal hende akkurat dem. Men man kan faktisk aldri si aldri. Man vet ikke hva som blir servert i fanget av lykke og ulykke her i livet. Jeg har virkelig fått høre en del drit, men jeg vet mer enn jeg har delt med andre, og når jeg selv vet sannheten, betyr det straks ikke så mye hva alle andre tenker og sier..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Min erfaring er at det er skummelt å si at noe aldri vil hende en selv. Skjebnen har nemlig sans for både humor og ironi (helst i en kombinasjon). Jeg hadde sikkert husket, og jeg har selv gjort feilen å se ned på noen for valget de har tatt og så opplevd senere i livet å selv ta lignende valg...
mayaya Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Helt enig! En dag kan det komme og slå deg selv i hodet... Pass på!
Northernlights Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 sant det der. Vet du, en gang opplevde jeg at ei dame jeg jobbet med kom til meg og ba om unnskyldning, Jeg spurte "for what?" Svaret: "Because I have for a long time judged you for your choices, but now I realise that I never was in your shoes, sho I had no rights. I am sorry!" Det varmet =o)
mayaya Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Det var veldig fint gjort da - tror dere ikke vi alle har noen vi skulle gjort det til?
Northernlights Skrevet 27. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2007 Ja, jeg tror vi absolutt alle og enhver har noen vi burde sagt noe sånt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå