Galskapens overhode Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Litt skummelt.. Aldri vært der før.. Vært 98 kg.. Men aldri over på 3 sifret.. Litt rart egentlig. Når jg endelig er på 2 sifter på antall dager til termin ender jeg på 3-sifret vekt.. Gikk på vekta hos venninna mi i dag og den lyste 99,8 kg. Men, 5 kg vektoppgang p å27 uker er ikek ille det heller. Satser på å holde meg til 10 kg. Hvordan går det med dere andre gravide?
mrss83 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 sist jeg veide meg hos legen så hadde jeg gått opp 2,5kg på en uke! hjelp! det er noen uker siden og min totale vektoppgang var da 11,5 kg så jeg har kommet noen kg over 100 allerede!er i uke 31 nå, og skal veie igjen hos jordmor til uka! håper jeg ikke har gått så veldig mye mer opp! det er blitt tungt nå!
fullrulleihuset Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Velkommen i klubben ;-) Startet på 98 kg (+ 13 kg fra første graviditet) og er nå på 106 kg!!!!!!!!!!! Har gått opp 8 kg og er 28+3 i dag. Har kommet på jevnt og trutt, men har fått litt vann i kroppen i det siste også. Har satt meg en maksgrense på +12 kg........... håper jeg holder det.
Happy H Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 uff, samme her!!!!! eg e no 32uker og 99kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!har gått opp 10kilo sålangt i svangerskapet.. hadde 20kilo i pluss fra forrige svangerskap desverre. grua meg t å slite m kiloene nok en gang!!!!men men Det e jo så klart verdt d når vi får de små nurkene våre i armene.
Rikard si pia :) Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg var 99,0 da jeg veide meg i dag, så ikke langt unna på meg heller..Målet mitt er å ikke overstige 110 kg. Blir rart å være 100 kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå