Lita jente på vei :-) Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er i ke 20 nå, og da syns jeg liksom det er "lov" at magens syns da... Likevel kommer alle bort og sier: å det der er nok tvillinger.... Når vi sier neida, det har vi sett det ikke er kommer dte ofte en komentar påat: ah, de ultralydene er ikke sikre eller andre ting... Kankje bare meg som tar meg nær av det, men det irriterer meg uansett :-( Og så alle som skal TA på magen da...... Den er da for f*** meg fortsatt MIN og ikek offentlig eller? Den er da kun m in og min mann sin sånn jeg ser det............ HUff, dette var litt gruff som skulle ut :-)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Kjenner problemet. Sist eg gjekk gravid, var det stadig folk som kommenterte størrelsen på magen "å, er det sååå lenge til termin? ja, då kjem du til å bli svær" osv. Forferdeleg irriterande. Var ikkje spesielet stor, låg innanfor normalen på måla - men du blir likevel litt påverka når folk kjem med slike kommentarar stadig vekk. Alle har liksom lov til å kommentere og kjenne på osv... Er no i 15.veke med nr tre, og magen er ikkje sånn veldig babymage enno sidan eg har litt å ta i frå før, men eg må vel berre stålesetje meg for alle kommentarane som vil komme etterkvart. Magen blir vel ikkje akkurat mindre denne gongen, særleg sidane eg er 15 kg tyngre enn ved forrige sv.skap...:-( Men eg har heldigvis ikkje lagt på meg meir enn 700 gram hittil, håpar å halde meg innanfor 90-grensa, har 7 kg å gå på til det....
BlåklokkaVest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Var tidligere noen innlegg her om noen som opplevde det samme, og som også synes det var litt pyton at alle skulle ta på magen deres. Der var det en som svarte at det gikk an å få seg T-skjorter og gensere med skriften "Don't tuch!" og lignende :-) Lurer på om ikke det var på Polarn og pyret sin nettside..... Bare et tips :-)
jiha Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 jeg har det motsatt da.. alle ler av meg får magen er så "liten".. når jeg skal vise den så kommer det et haha, det der e jo ingen ting.. rart at alle vet best selv hvor stor magen skal være.. blir like irritert hver gang og tror ikke jeg gidder vise den flere ganger... alle kan liksom si hva de vil om meg nå..=p
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er i uke 26, og har fått høre at det ser ut som om jeg venter tvillinger, jeg og...Sa ifra at det bare er en der inne, vet helt sikkert siden jeg har tatt 3 ultralyd, og allikevel fortsetter denne personen å si det...Blir litt amper.. Er derimot ikke alle som får pelle meg på magen! heldigvis holder de fleste seg unna:)
Mädchen Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Tror det er folks behov for å kommentere. Men skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan si; " så fin mage du har" - mye hyggeligere enn "så stor, så liten... Like irriterende om de mener den er liten eller stor. ....Hilsen en som har fått spørsmål om hun skal ha tvillinger. -NEI, det er bare en der inne... Herregud, folk er håpløse noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 håper dette er greit at jeg svarer dere litt, bare fra en annen synsvinkel, og ikke for at dere skal skifte mening eller noe..jeg er vel den som tar på magen og snakker til magen og kan sikkert kommentere magen også, hvis jeg kjenner vedkommende selvfølgelig.og det er fordi jeg misunner alle gravide, har mistet 4 ganger og er gjennom en utdredning og venter kromoson prøver.., har så lyst og ha den flotte magen alle gravide har, hadde byttet på flekken pluss 40 kilo ekstra!!!
ma-85 Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Alle påstår at magen min er veldig liten. Jeg har nesten ikke mage, men det betyr jo ikke at det er noe feil ved meg... Er 22+3... Men vet at moren min også hadde liten mage da hun var gravid så det er nok arvelig. Folk liker å legge seg oppi alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå