Northernlights Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 http://www.foxnews.com/story/0,2933,313144,00.html haha...den har iallefall ikke hjulpet meg!
mayaya Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jepp! Jeg har tatt av 30 kilo siden jeg fant dib!
Northernlights Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Oi, du får snakke med Oprah ;o)
mayaya Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Ja! Bli kjendis! Sånn ca r-kjendis eller enda lengre ut i alfabetet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå