Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 noen som har det? hvordan fikk dere til det? orker ikke å levere fra meg sønnen til bf som drikker omtrent hver dag, som aldri skifter bleie om ungen gråter osv...
bærtæ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Er ikke helt med på hva du mener her?! Mener du at du ikke vil sende sønnen på samvær med faren? Om så er må det nok en dom til for at du med rette skal kunne holde barnet vekke fra barnefar uten å svi for det selv. Og det skal vel svært mye til for at det dømmes null samvær. Derimot er en ruset far under samvær et alvorlig problem og du burde ta deg en prat med familievernkontoret. Skaff deg også en advokat. Du er pliktig til å holde barnet hjemme om du tror barnet er i fare under samvær!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 han har masse inkasso på seg. skylder 23000kr i skatt, pluss drikker nesten hver eneste dag og 5 halvlitere både fredag og lørdag...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hehe:) Unnskyld meg, men inkasso og 5 halvlitere fredag og lørdag kan neppe være godt nok argument for ikke å ha samvær med barnet sitt. For noe tull!! Men en latsabb som ikke gidder å reise seg for å skifte bleie, og som drikker hver dag (hvor mye drikker han egentlig?) bør vel kanskje bare få seg en oppstramming?? Kanskje greit å gå til familievernkontoret og få litt hjelp der? Men skal jeg være ærlig så tviler jeg på at saken din er god nok med mindre han har et alkoholproblem, og det får man ikke automatisk av å drikke hver dag. Mine engelske venner lever sånn hver dag... Men når de er på besøk i Norge drikker de ikke, og da er det vel ikke et alkoholproblem? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 "tusen takk" nå gjorde du dagen min
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Høres ikke ut som dere bor sammen, så hvordan vet du at han drikker 5 halvlitere hver fredag og lørdag, eller for den saks skyld, at han drikker hver dag? Vet du eller tror du at barnet gråter, og ikke får skiftet bleie? Når det gjelder inkasso, gjør det han neppe til en dårlig foreldre. Ikke misforstå meg nå, jeg er ikke ute etter å forsvare eksen din, hvis det du skriver er sant, men det virker som om at her er det en masse synsing ute å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå