Gå til innhold

Baby-madrass, hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger nye madrasser før den lille kommer i hus. Har hørt man kan kjøpe madrasser som man skjærer i den størrelsen man vil selv. Men hvor får jeg kjøpt de? Og er det bare en rull med skumgummi, eller?

Evt pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på møbelbutikken, kanskje de skjærer til deg etter mål. Vet de gjør det her (fagmøbler)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har hørt at skumgummi kan være ugunstig, holder på fuktighet og blir veldig lett klamt. Når jeg tenker meg om vet jeg det stemmer, kan huske det fra sist jeg l¨på en slik madrass. Vi kjøpte derfor en madrass på barneutstyrsbutikken nærmest oss, tror det er fiber eller noe lignende. Kunne ta av trekket og lett å skjære til. Hvis du skal ha til sprinkelseng får du en helt fin, sånn madrass til ca 3-400 kr. vår kostet nesten 400 og måtte skjære den til for å få den til å passe vuggen vi skal bruke. hvis vi skulle kjøpe den ferdig i de målene til vuggen hadde det blitt lang bestillingstid og også nesten dobbelt så dyrt.

Skrevet

Har kjøpt Svanemadrass (Ekornes) hos Møbelringen. 657,- (10% januar-rabatt). Denne var i str 60x120cm.

Skikkelig god madrass, og ikke så mye dyrere enn en slik dårlig skummadrass. Kan dessuten skifte ut lagene inni, dersom det behøves.

Skrevet

Tror jeg har hørt jysk kan tilpasse madrassen etter ditt ønske :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...