Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 når har dere tenkt til å ha på sengetøyet til den lille? har termin om 3 uker og klarer nesten ikke å vente:)!
Vibe80 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Her har det vært på en stund, men ser det trekker en del støv så det blir nok en ekstra vask om ikke lenge. To uker til termin. Du kan jo ha på sengetøy og heller legg et laken over. Vi bor ganske lite så her støver alt ned et par dager etter vask bare..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 6 uker til termin.... og jeg la på i går!!!! Da klarte jeg ikke å vente lenger! :-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 5 uker igjen her nå..satte opp sengen på lørdag..greit med alt som er ferdig
BEA-77 Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg og den vordende far redde opp både sengen i stua og på soverommet og la laken på madrassen i vognen på søndag som var. Var da 10 dager til KS og jeg var 38 uker på veg. Vi tok til og med bilder vi, av dette som er vår siste forberedelse før babyen kommer ut. Veldig koselig å gå å kikke på de skjønne små dynene med nydelige blå dynetrekk. Har dekket litt til med lyseblå fleecepledd slik at det ikke støver for mye ned....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 takker for svar...da tror jeg at jeg går og har de på !
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor spør dere om så mye rart? "Når pakker dere sykehusbagen?" "Når vasker dere babyklærne?" "Hva har dere i stelleveska?" etc etc etc.... Sånne spørsmål er jo helt absurde... Sengetøyet kan man vel ta på når man føler for det? Om det er i uke 16 eller 34, so what??? Jeg personlig kommer til å ta det på rundt termin, av den grunn at det ikke skal støve ned, eller at katta skal legge seg i det.....
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Her setter vi nok opp senga et par uker før termin. Så legges sengetøyet på når jeg ligger på sykehuset sammen med babyen. Fint om sambo og vesla kan gjøre dette sammen rett før vi kommer hjem. Ikke noe ålreit med støv i det rene sengetøyet.
arwn&constanse<3 Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 me har ikje kjøpt seng ennå me:S Hehe.. har termin om 6 og ein halv uke:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 At du gidder å bry deg om det da, sure anonym!!!!!!!! Folk må jo få spørre om akkurat hva de vil - skjønner ikke at du gidder å gå inn på innlegget, når du irriterer deg sånn over det!! En dårlig dag kanskje?... Vel, så over til spørsmålet - her venter vi sikkert i noen uker til, har litt over fem uker til termin. Dette er vårt andre barn, med nummer 1 tror jeg sengetøyet var på plass 6 uker før!!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Reier opp senga når vi kommer hjem fra føden :-)
la_strega Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 La på i dag, 11 dager igjen til termin! Også med teppe over!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 7 uker til termin, har lyst å legge på, men må vente:( Har ikke bunn i senga, hehe... Så må få tak i den først, så blir d lagt på senga.. Gleder mg:) Klarer snart ikke vente mer på at den lille skal komme. Sist la vi på et par uker før termin:) Tenkete småen kunne venne seg til at det er ei seng på rommet vårt som babyen skal få sove i.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jeg venter til vi er tilbake fra sykehuset, evt at pappaen legger på mens vi er der. Har fått prentet inn fra familie og venner at det blinger ulykke å re opp sengen før babyen er født. Så da venter jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå