Topp 10. Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 At det er en liten pris å betale for å få en nydelig liten skapning:) At strekkmerker er en liten pris å betale altså.... Er det slik at ALLE føler det sånn?? Selv om man ønsker en nydelige liten skapning over alt på jord så er ikke ønske å få kroppen styggere med på kjøpet! Alle(?) hadde vel ønsket at vi slapp disse negative forandringene ved kroppen.... Vil jo så gjerne være sexy, vakker og føle med fin selv om jeg har valgt å få baby:) Vil jo ha selvtillit etter svangerskapet å Vil ikke bli ei som skjemmes av å ta av seg klærne:) Vil jo føle meg vakker igjen!!! Hvordan tenker dere?? Noen andre synspunkter??
Line_78 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ikke alle som syns det er fælt å få strekkmerker nei, fikk en del forrige svangerskap, så de er jo der fortsatt. De blekner etter graviditeten (blitt mer synlige igjen nå som jeg er høygravid på ny), og jeg syns egentlig de er en koselig påminnelse om graviditeten. Jeg er jo sexy og vakker for mannen min fortsatt, og skjemmes IKKE av å ta av meg klærne :-) Folk piercer seg, tatoverer seg og gjør masse ting med kroppen sin for å dekorere den eller forandre på den, så da syns jeg ikke disse merkene egentlig er så mye verre enn det. Det er dekoren magen min har fått etter snart to fullgåtte graviditeter. Det er mulig jeg er rar som tenker slik?
God gammel aargang - født Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Sist sambo og jeg var og handlet uttrykte jeg ønske om å finne en krem for å forbygge strekkmerker. Det skjønte ikke sambo vitsen med. Han mente at jeg bare skulle være stolt av å ha født barn, og at merkene var der som et bevis på det. Jeg er i grunnen litt enig med ham, jeg. Hvorfor kan vi ikke føle oss sexy, vakker og fin med strekkmerker? Det er da en helt naturlig ting.
Gemini77 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Vel, jeg er så heldig at jeg ikke fikk et eneste strekkmerke under første graviditet. Og fikk kroppen min tilbake etter 2 uker (gikk opp 10 kg). For meg er det viktig at jeg føler meg bra, og jeg hadde ikke følt meg bra med strekkmerker og noen ekstra kilo. Jeg har alltid vært høy og slank, og ønsker å være det videre selv etter at jeg har født barn. Jeg er nå gravid med nr 2 og håper selvfølgelig å slippe unna strekkmerkene. Jeg tror jeg helt ærlig ville ha sørget over "tapet" av kroppen min hvis jeg merket at jeg ville få varige mén av graviditene. Men det er meg, og vi er alle forskjellige. :-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Altså...tror de fleste har lyst til å unngå strekkmerker, men da det er lite man får gjort noe med, så burde man ikke bruke tiden til å bekymre seg over å _kanskje_ få dem. Strekkmerkene har jeg fått. Lite får man gjort med det.
Staark Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg føler det samme som Gemini77. Jeg er liten og slank, og har hatt ett godt forhold til kroppen min de siste årene. Om jeg plutselig etter graviditeten ser ut som et verdenskart, så hadde jeg nok sørget, og jeg tror ikke jeg ville kledd meg i bikini de første årene. Siden dette er mitt første svangerskap så vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å se ut etterpå. Jeg har bare 5 uker igjen, og har ingen strekkmerker hittil, ikke har jeg lagt på meg så mye heller, så jeg tror og håper at kroppen blir nesten som før. Jeg har samme hud- og kroppstype som mamma, og hun har ikke strekkmerker selv etter flere barn, så jeg satser på at genene spiller en viktig birolle der. (Om jeg på forhånd visste at jeg kom til å få mye strekkmerker og mange kilo ekstra, så tror jeg faktisk jeg hadde utsatt det å få barn noen år.)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg har fått utrolig mange strekkmerker, og de første kom veldig veldig tidlig. Skulle selvfølgelig ØNSKE jeg hadde unngått det, siden jeg er bare 22år, og det "forventes" at man liksom skal ha en ung og yppig kropp. Men nå når de først er kommet så gjør det meg ingenting. Skjemmes absolutt ikke over kroppen min, tvert imot. Jeg er stolt over at jeg har vært med på noe så utrolig som en graviditet, og jeg kommer ikke til å ha noen problemer med å kle av meg i offentlighet senere. Den herlige mannen min synes jeg er super-sexy uansett hvordan jeg ser ut, det har veldig mye å si hvordan man ter seg også. Hvis man går med rak rygg og er stolt over seg selv, så kan man ha all verdens av strekkmerker og fortsatt være RÅsexy, det mener nå jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå