tigergutt<3 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 men med godt mot siden det bare er 2pp siden SA. Er godt fornøyd med at TR kommer nesten helt regelmessig og det er bra til å være meg. Så nå er vi klare til en ny runde med full insats. I morgen blir første dag med temping så nå skal jeg prøve denne syklus å måle slik at jeg kan se hva som skjer der også. Skal til gyn 18 desember så da blir det vel ny runde med pergo hvis ikke vi blir sendt videre.
Truseprinsesse Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Åh, så kjedelig da. Men det er flott at du er positiv. Det er veldig viktig i denne prosessen, tror jeg. Håper det klaffer for deg og går bra denne gangen. Masse lykke til!
tigergutt<3 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 skal kose oss masse nå i desember. Mye jobb men også tid til både juleweekend i berlin og 14 dagers juleferie hos svigers.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Lykke til med tempingen da! Det er jo veldig greit å følge med på den. Hvis du lurer på noe ang temping må du bare spørre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå