lilja70 Skrevet 28. november 2007 #26 Skrevet 28. november 2007 Hadde en x som ønska seg slikt. -Begynnelsen på slutten, kan man si. Tenk deg; soveromsdøra på gløtt, dere gjør det i samme vinkel som dere pleier (...livet blir forutsigbart etter noen år), pluselig møter du blikket til din sjokkerte tenåringssønn fra TAKET??? Nei, livet som ...aktiv trebarnsmor har nok bekymringer!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2007 #27 Skrevet 28. november 2007 haha... ser det for meg. det kan umurlig være gøy. kansje lurt og lukke døra det må være flaut da om man får besøk og de ser at man har speil i taket på soverommet... jeg hadde ikke likt det om pappa eller mamma hadde sett det liksom..
Den drygaste Skrevet 28. november 2007 #28 Skrevet 28. november 2007 har ikke speil i taket med skyvedørsgarderoben vår har speildører og den er rett vedsiden av senga.
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #29 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde ikke omkommet av synet, men nå er det helst ikke meg selv jeg vil se aksjon. Det hadde blitt litt corny rett og slett. Under andre omstendigheter kunne det vært kult. Vinket til hverandre feks. viftet litt med tærne og sånn.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #30 Skrevet 28. november 2007 Hahaha, tenk å ligge der å kose seg med gubben, og det man ser er en mannerumpe som beveger seg opp og ned... Jeg hadde dødd av latter... Rompa hans er fin den, altså, men du verden...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. november 2007 #31 Skrevet 28. november 2007 nei, og kunne ikke tenkt meg å ha det, det hadde ødelagt alt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå