Gå til innhold

endret status

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da måtte jeg for tredje gang dette året skifte fra gravid til bligravid.Er tydeligvis kjempefruktbar da men spiren sitter dårlig..Jeg blr gravid 1 pp etter slutt med p-piller ( 9 år!) som endte i MA i uke 6 og så etter 3 pp som endte i MA i uke 9 og nå hadde jeg blitt gravid uten å ha fått tilbake mens etter siste MA......var visst "blighted ovum" så det ble liksom aldri noe futt....men nå skal vi ta det litt med ro:) vente til mens har kommet tilbake hvertfall:) skal vel på utredning på IVF klinikken pga habituell abort men satser på at vi klarer det på neste forsøk.....stakkars kroppen min har vært to hell and back...masse hormoner og mange forandringer...skal ikke legge skjul på at det er tøft for hodet dette her også..men ønsket om barn har nå om mulig blitt større for hver gang det ikke går og det må man ta med seg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off dette kan ikke vøre lett lykke.Det må være en skikkelig karusell. Bra du ser ut til å tenke fremover. SÅ er det jo kjempepositivt at du er så fruktbar da!

Skrevet

ja ikke sant?!:) Det har vært en del tårer men prøver å tenke at jeg er jo så lykkelig med samboeren min og til slutt så ordner det seg!!!!!HeHe..i dag er dagen for positivitet....hjelper vel at jeg har vært hos frisøren og så shoppa etterpå...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...