Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Ingen tvil om at han har kraftig influensa nei.......svimmel og utafor for andre uke på rad...........går fremover da, men hvordan i alle dager skal jeg klare å finne på noe nytt til middag for n`te dag på rad??? Går snart tom for idèer altså og kunne jammen trenge noen tips om enkel, rask og barnevennlig mat:-)) TUSEN TAKK!!!! Og det er virkelig oppskrytt å være fulltidsarbeidende alenemamma........så nå får jeg dra hjem og stelle godt med sambo så han kommer seg raskt på beina igjen:-)
phantomet Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Stakkars stakkars Klattismannen! Håper han er oppe og hopper snart, før fruen er helt utslitt.... Om jeg skal lage enkel mat, hender det at jeg lager Fransk Torsk i form. Det er torskefilet som ligger på en seng av purre, paprika og tomat. Over fisken har man smør iblandet frisk persille, salt, pepper og hvitløk. Dekkes til med aluminiumsfolie og svusj inn i ovnen på 200 grader. Enkel mat, som gjør seg selv i ovnen, mens man kan gjøre annet, og så serverer jeg ris til. Det er jo også enkelt å steke kyllinbiter marinert i krydder og olje, steke bitene og ha dem i pitabrød sammen med salat, tomat og annet digg..samt søt chilisaus og rømme... Siste forslag herfra er rett og slett å ta en pose frossen lapskausblanding, ha i pølsebiter, en boks el to hermetisketomater, hvitløk og krydder....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Tusen takk!! Nå er mor sliten og trøtt og skal innom en varm dusj før sengen og boka kaller........noen ganger må man rett og slett bare hvile seg:-) Ha en fin kveld!
Gummelillan Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Får jeg ringe deg neste gang jeg er tom for ideer, eller ;-) Du er et funn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå