Amazone Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Mini er iskald på fingrene om natten, hun nekter å ligge med armene under dyna. Bruker dere votter på om natta? Har hørt at de ikke kjenner kulde på fingrene når de er så små, men synes det er litt ekkelt allikevel... (hun er tre mnd)
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Har det samme problemet her... Men vi bruker ikke votter. Har og hørt at de ikke "bryr" seg om de er kalde på fingrene... Resten av gutten min er varm og god...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker ikke votter, men nå som det er kaldere har jeg begynt å legge saueskinn i senga hans, så nå er han ikke så kald lengre. HAr hendt at henda hans har vært som to istapper når jeg har hentet ham for amming om natta, men har ikke virka som det har plaget han noe særlig egentlig.
Amazone Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Hun har alltid hatt saueskinn, og er god og varm ellers. Bryr seg tilsynelatende ikke om det. Det er nok bare mammahjertet som slår til, tenker jeg;)
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Samme problemet her. Vi gjør ikke noe spesielt med det, men jeg ville vært forsiktig med å bruke saueskinn i senga - det er nært kobla med krybbedød. Se her: http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/0CD04FA53E99464EC1257367002FF6E6?OpenDocument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå