Gå til innhold

Andre som ikke vil ha middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få i meg middag for tiden... Lite frister, og føler jeg får maten oppi halsen.

Ofte velger jeg et ostesmørbrød eller noe annet "lett og lite". Hvis jeg skal spise middag, så må jeg bruke kjempelang tid...

Det hele ender opp med småspising hele dagen. Veldig mye klementiner, epler, o.l. Ellers brød med pålegg på.

Har noen gode tips til hva en kan spise, som ikke føles som bly i magen? Bortsett fra salat, for det er jeg en smule lei nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Godt å høre at noen andre der ute føler det samme som meg. Greier bare ett par biter middag før jeg føler meg stapp full å veldig uvel. Jeg lever også for det meste på brødmat, knekkebrød og frukt...Jeg syns derimot det hjelper hvis jeg spiser salat til varmretter, feks kylling og salat går bra.

Skrevet

Jeg har det også slik.. Er i uke 37 nå. Er så innmari matlei og ingenting smaker godt lenger. Frustrerende å ikke få i seg middag!

Skrevet

Samme her, får i meg middag, men ingenting som frister. Tror kanskje det har å gjøre med halsbrannen også...

Spiste som deg masse klementiner, men det er det verste for halsbrann her... Skal ikke være lett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...